14500 post

Éppen egy évtizede osztja meg a netezőkkel "kiváló hipertext termékeit" Jason Kottke. Ha nem is 10 éve, mindenesetre elég régen követem már őt a weben. Másfél éve írtam róla és feleségéről az Indexre egy cikket. Igen, ő az a webceleb, aki nem valamiféle bizarr bulvársztorival vált ismertté. Nem tett mást az elmúlt 10 évben, mint kitartóan és megbízhatóan osztotta meg a weben fellelt érdekességeket (és némileg magánéletét is) blogjában. Kottkét olvasni mindig jó érzés - valahogy nekem ez az alapbenyomásom. A szenzációk helyett inkább az érdekességekre koncentrál. És bár sokmillió blog létezik, mégis, nagyon kevesen képesek - utálni fogom magam ezért a jelzőért, de most mégis - minőségi blogolásra. Főleg nem ilyen hosszú távon. Tíz év a weben kábé egy emberöltőnyi idővel egyenlő a fizikai világban.

Címkék: bloggerek
2008.03.14. 21:33. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én csak a múlthónap elején katantam rá a blogolásra, de se minoségi, csak lazán feszultség levezetés.

Leírom mi tortént velem, és párosítok hozzá véleményt.
ha ilyen újonc vagy a weben, akkor annyi segítenék a blogolásban imriztyinkó: ne spammold magad mindenhova, és ne használj comic sans betűtípust szövegre