Gémerek, gyertek játszani (meg nyerni)!

Megint lesz Gamer Developers Forum Budapesten. Ezúttal május 17-én, a MOM Parkban. Vendég lesz Mike Capps, az Epic Games elnöke, aki az Unreal motor jövőjéről, illetve az Unreal Tournament és a Gears of War folytatásairól is beszél majd.

Van nálunk 2db normál + 2db VIP-jegy. És ha már így alakult, miért ne adnánk oda nektek ezeket a belépőket. Hogy legyen valami izgalom is benne, kicsit játszani fogunk. A következő kérdésre várjuk emailjeiteket:
"Melyik volt az utóbbi idők legszebb grafikai megoldása videojátékban?"
Lehetőség szerint screenshotot is mellékeljetek.
A cím: webisztan+gdf KUKAC gmail.com.
A nyertesek nevét március 31-én postoljuk itt, a Webisztánon. Jó kutakodást a játékokban.
Címkék: játék
2008.03.19. 08:55. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezt ki fogja eldönteni? Ez eléggé szubjektív. Nekem pl a Lemmings nagyon tetszett...
Ja, ezt elfelejtettem beleeirni: random valasztjuk ki a nyerteseket. De az osszes palyamunkat kozzetesszuk. Szoval csak batran.
Jaja, és mit jelent az "utóbbi időkben"?
aki számítógépes játékot játszik sikeres nem lehet
szabiaki

hidd el, lehet sikeres

szerinted mi az új legkeresettebb hírdetési (media felület) ? szerintem semmiről abszolút semmi azaz NULLA fogalmad van. Hál istennek, csak nem értem mit feszengsz
én a vidójátékban bizniszt nem látok. nem akarlak megsérteni, de nem látok benne bizniszt

cgblog.hu/?q=node/1783
szabiaki persze hogy nem látsz... hiszen csukott szemmel jársz. A software business csak 36% növekedett tavaly, és több milliárd dolláros üzletággá nőtte ki magát. pár szám, hogy jól az eszedbe vésd:

With stocks falling, housing values plummeting, and the Federal Reserve dishing out emergency loans, most economists agree most parts of the US economy are on the verge of a recession. Conversely, the game industry is on the rebound, according to the latest report from the NPD group. After a mixed January, US retail sales of game software, hardware, and accessories shot up 34 percent in February, topping $1.33 billion and beating analyst expectations.


US VIDEO GAMES INDUSTRY - FEBRUARY 2008

Software: $668.7m (+47%)
Hardware: $480.0 million (+19%)
Accessories: $185.3m (+36%)
Total Games: $1.33 billion (+34%)


ez egy HÓNAP amiről beszélünk CSAK Amerikában... Szerinted???

arról nem beszélek hogy gamereket sértegetsz a pocskondiázással
iparban dolgozom már lassan 8 éve
Mármint IT-ben vagy game dev-ben?
10 éve dolgozom a game developerként és még mindig látok benne üzletet. :)
én a görög lipicai nyúlban látok bizniszt
szabiaki

mondj fel inkább akkor, mert nem szereted és csak káros élősködője vagy az egész közösségnek, köss egy betoncsizmát és irány a duna. én ebben látok bizniszt, mert majd találnak a helyedre egy olyat aki hisz abban, amit csinál.
azért ennyire komolyan nem kell venni
az én kedvencem a Secret Files Tunguska, álomszép a grafika, de még nem játszottam végig, csak kb az 1/3-ig
egy kicsit valóban elragadtatam magam. csak őszintén nem értettem, hogy miért vagy akkor ebben, ha szerintem a szakmának befellegzett...

én tisztelem, mint kívülálló, amit csinálnak/csináltok, hogy soha nem volt kamu másolt dvd-m, (nagy, könyvtárszerű gyűjtemény) és minden konzol játékom jogtiszta.

(szerinted) a szakmának...