A FriendFeed a közösségi web guglija?

A FriendFeed valójában egy végtelenül egyszerű ötlet. Ha már minden közösségi szájtban aktivitásunkról kapunk feedet, miért ne gyűjthetnénk egybe ezeket, és oszthatnánk meg ismerőseinkkel. Egész online életünk egyetlen élő újságban való megjelenítése szórakoztató dolog.

Vannak, akik szerint a FriendFeed kiváltja a becsatornázott szolgáltatásokat is. Jason Kaneshiro blogján arról ír, hogy amióta FriendFeedet használ, nagyrészt elhagyta a Google Readert, teljes mértékben leszokott a Twitterről és a Facebookról. És ami talán a legmeglepőbb, a Google-t is némileg háttérbe képes szorítani a FriendFeed, lévén kifejezetten gyors és hasznos a keresője.
FriendFeed is the clean, wicked fast social networking tool amid the cluttered and over-burdened social web 2.0 sites of today.
Ne feledjük, a FriendFeed mit sem érne az alá becsatornázott szolgáltatások nélkül. Vagyis Facebook és Twitter nélkül a FriendFeednek semmi értelme nem lenne.

Tudják ezt a Facebooknál is. Épp tegnap jelentették be, hogy ezentúl még több közösségi szájt aktivitását lehet becsatornázni a MiniFeedbe. Vagyis FriendFeeddé alakítható a facebookos MiniFeed.

Ezzel együtt érdekes Steve Rubel azon jóslata, miszerint a nyár végére az iGoogle helyett a FriendFeed lesz böngészőjében a kezdőoldal.
Címkék: mashup kommuniti feed friendfeed
2008.05.24. 15:04. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azért azt se felejtsük el, hogy a Facebook tegnap erősített be a mini-feed-en több új szolgáltatással. Én például jobban szeretem azt nézegetni, mint a Friendfeed-et.

Egyet értek wyctimmel, én is jobban szeretem a Facebook appját, mint külön nézve a Friendfeedet.

(Az első két mondatban elírás van: egyserű - egyszerű, miéert - miért)
Nekem tuti nem. :D

Nem vagyok oda a kozosségi vackokért. :D

Marad az iGoogle. :D
Nyilván akkor jó a friendfeed, ha valamelyik ismerősöd nincs facebookon, de mondjuk mégis követni/kommentelni akarod a máshol megosztott dolgait :)

(Az most megint külön téma, hogy ez megoldható facebookon is)
netvibes és kész.
Sztem nem is rossz...anno láttam egy hasonló gondolatot, persze sokkal egyszerűbb és egyszemélyes formában. Egyelőre csak az érdekesség és újdonság vonz, de azért ha az indafotó is be lesz "csatornázva", akkor megint átgondolom ;)