Golden Blog: IT szekció, 3 favorit

Nos, mint zsűritag én is letettem a magam voksát három magyar IT-blog mellett. (A végeredményt majd a GoldenBlog szájtján olvashatjátok.) A felhozatalból én a következő három blogot favorizáltam: Magyar Opera, Asva.info, Kereső Világ. Elsősorban az eredeti tartalomért, a lelkiismeretes témakövetésért kapták meg a voksaimat.

Címkék: blogok bloggerek goldenblog
2008.07.09. 14:20. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Kereső Világot még nem ismerem, de a másik kettőben igazad van.
Végeredmény az IT-ben ma mikorra várható, azt lehet tudni?
ehhez tuti van valami képességem, megkérdezem, és abban a pillanatban kint van a post.. :D
Hehe, én meg először azt hittem, hogy az Operás blog a komolyzenei műfajjal foglalkozik. :-))) Bár tulajdonképpen örülök, hogy nem vagyok még teljesen kocka. :-)
Köszönöm az elismerést! Én természetesen egyetértek. :o)
Cook kapitány, akkor már te vagy a második ezen a héten :)
Amúgy az Opera oldalát meg rendszeren összetévesztik Oprah oldalával, így megy ez.
Elképesztő, hogy a kocka nyert. Komolytalan az egész. Nulla az a blog.