Hogyan szerezzünk magunknak legális Windows 7-et

1. Nyiss ki egy Internet Explorert. (Bizony, rosszul kezdődik, de ez van. Firefoxszal nehézkesebb, Chrome-mal meg egyenesen kínszenvedés lesz végigmenni a folyamaton.)

2. Lépj be a Live ID-ba. (Ha nincs, akkor regisztrálj egyet előbb.) És hagyd is nyitva ezt a tabot. Majd egy másik fülön nyisd meg ezt az oldalt. (Elvileg a LiveID-val be is vagy lépve.)

3. Ha a 32 bites Win7 verziót szeretnéd, kattints erre a linkre. Itt egyből láthatod a product key-t. Másold is ki valahova. Majd frissítgesd az oldalt, és másold ki mind az 5 kulcsot. 

4. Majd le kell tölteni magát a 2,44 gigás iso fájlt a "Download Now" linkre kattintva. Ha nem megy, izzítsd be a letöltésvezérlődet (pl. FreeDownloadManager) és próbáld például innen.

5. Mostmár becsukhatod az IE-t. Felejtsd is el, hogy használnod kellett. És nyisd ki a jól működő böngésződet.

6. Az iso-t majd ki kell írni egy dvd-re, és onnan már minden úgy megy, ahogy a többi oprendszer installálásakor. (Vigyázat, a béta oprendszerről beszélünk. Érdemes nem az aktívan használt gépünkre telepíteni, hanem egy kevésbé használatos gépen, partíción kísérletezgetni.)

Címkék: windows how to windows7
2009.01.10. 17:22. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Úgylátszik elfoggytak a serialok, vagy csak én nem érdemlem meg. :D

Vissza irányítt a Windows 7 "főoldalára", ott pedig kiskutyafule van, nem serial. :S
7-et (Hetet) ? nem 7-t (Sevent) ? :)
én nemtudom nem én vagyok publicista :D
virtualbox-ba tegyétek, így könnyebb a lomtárba dobni. :)
Hetet. A Win95 sem volt Ninety-five :D
linuxon firefoxból is simán ment úh. nem hiszem be kell indítani az explorert... bár a módszer nem teljesen ez volt
Neowines/lifehackeres megoldás valamivel egyszerűbb és megy firefoxon is tökéletesen(még...)
Win7 product keyemet iwiw meghívóra cserélném... :D
No', már az ISO fájl sem jon lefelé. :D

Errol ennyit, marad annak a jogszabálynak a kihasználása, ami megengedi, hogy a forrás legalitásától fuggetlenul, saját használatra való letoltés engedélyezett. :P
@Imrityinko: probald letoltesvezerlo nelkul, siman firefoxbol letolteni.
@hírbehozó: HH, nem tudom, de évek óta FF-s híreknél én szoktam balhézni, és bugtelepnek hívni a FF-t, szerintem nem valószinu, hogy én azt használok. :)

Opera 4ever! :D
Nekem jön az ISO hülyeletöltésvezérlővel, minden gond nélkül, ráadásul mazoista vagyok úgyhogy letöltöm a 64 bitest is. :)
Akit visszairanyit, vagy nem menne a fenti link, klikkeljen erre:

www.microsoft.com/betaexperience/scripts/gcs.aspx?Product=tn-win7-32-ww&LCID=1033

(igazsag szerint eloszor itt kell bejelentkezni, ha meg nem lennenk: technet.microsoft.com/)
Ja, es FF-el is megy.
Meg valami, driverek csak a win7 rendes megjelenese utan lesznek? Meg anno, felraktam az elso kiszivargott verziot, de egy Vistas drivert se akart befogadni.
Meg valami, driverek csak a win7 rendes megjelenese utan lesznek? Meg anno, felraktam az elso kiszivargott verziot, de egy Vistas drivert se akart befogadni.
virtualPC-s módszerrel műxike?
@Hullámos papagáj: Nem történt semmi olyan módosítás ami ezt a részt érintette volna, Vistás driverek (ha normálisak) menni fognak. Az, hogy valami pre-alfa verzióban nem ment, nem jelent semmit.
wgettel 8%-nál elszállt

Read error at byte ....


:( vagy :)


na, akkor marad az, hogy 2 honap utánis jo lesz.
@gitáros: Pont hogy arra. :D

Szoftver: szellemi termék. Szoftvernek nevezzuk a számítógépen tárolt OSSZES adatot. Szoftver lehet: program (utasítások rendezett sorozata), kép, hang, videó, stb...
aszondják mindenki ugyanazt az öt keyt kapja. nektek mit dobott a gép?
Pl ilyen volt? TQ32R-WFBDM....
32bit-re 5 keyt dobott (CTRL+F5), aztán újrakezdte, 64bitre csak egyet (D9RHV)
@charlie:

marmint ugy nem ment, hogy nem engedte telepulni, mert ez tul uj neki :)
nekem van már kulcsom msot kaptam a mikrofostóól, cska nemtudom hogy most töltsem le harmadszorra is? mert most ez megint letölteti velem... amit már rég letöltöttem és feltettem az nem fogadja el a kulcsot?
@alexboy: nyugodtan használhatod ahhoz, amit felraktál már (7000-es build, régebbinél nem tudom)
D9RHV-JG8XC-C77H2....ez a 64 bites kulcs egyike, nem?
@cadmagician: nekem wget-tel már 16%nál van.

Amúgy tiszta élmény, hogy linux alól tölthetem le az új windózt, a kulcs beszerzéshez wine-es IE6-ot használtam (rémálmaim lesznek lehet...), és ezután VirtualBox-ra fogom telepíteni, hogy ne kelljen sokat vacakolni a letörlésével...
D3T89-RJH6M-... van nekem 64 bitre.
Mostmar nem kell vegigmenni ezeken a lepeseken, szimplan csak Internet Explorer kell hozza. Eleg annyi, h
1 Felmesz a hivatalos oldalra
www.microsoft.com/windows/windows-7/
2. Kattintassz a "Get the beta" linkre es vegigkoveted a lepeseket. Adni fog egy kulcsot amivel majd aktivalni tudod a szoftvert fuggetlenul attol, hogy csak otfele van.
3. A nagy "Download now" gomb csak IE-el mukodik, firefoxal nem! Felrak neked egy letoltesvezerlot, ami letolti a betat. Ennyi.
Ha most nem sikerul letolteni akkor kesobb honnan tudok kodot es iso-t szerezni
@mbrecska: torrentrol barmikor v megkered 1 haverodat, h adja oda az ovet. A kulcsok barmikor felhasznalhatok lesznek kesobb is.
@mbrecska: Google a barátod. :D

Olvazsd el mit írt Addict feletetted egy lappal.
Addict leírása helytálló. Kaptam kódot.
hm... nekem FF alatt is ment minden, nem kellett a "másik" :)
@Balee: nekem nem ment firefox alatt, es ugy hallottam masnak sem, ezert irtam, h kell az IE. Ha neked ment az jo.
Addict: nemolvastam utána, de ezekkel a keyekkel lesz legális win gyakorlatilag bárkinek? Vagy ha már nemlesz béta akkor nemlesznek jók a kulcsok?
@gabesas: Csak ehhez a verzióhoz jók.

Semelyik másik Windowshoz nem, és nem is lesznek (legalábbis nem a véglegesekhez).
Bocsi, de csak nekem nem jön már be a serial? Ez azt jelenti, hogy lehet serial néélkül is használni, vagy azt hogy lemaradtam?
tudom menjek anyamba, de annyira magyartalan forditasszagu ez a cikk, hogy bancsa a szemem.
@kasmat: Nekem sikerült. Most mentettem ki 5 serial-t...
@Imrityinko:

1. A zenét, képet, filmet, mint alkotást, _nem_ nevezzük szoftvernek, ha megengeded.

2. Talán ha tájékozódnál, okoska. Segítek:

1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
(és az alábbit a mostani módosítás sem érintette):

"35. § (1) Természetes személy magáncélra a műről másolatot készíthet, ha az jövedelemszerzés vagy jövedelemfokozás célját közvetve sem szolgálja. E rendelkezés nem vonatkozik az építészeti műre, a műszaki létesítményre, a szoftverre és a számítástechnikai eszközzel működtetett adatbázisra, ..."
Nah nekem elég kalandosan sikerult!!! elöször FFel eljutottam a letoltésig, csak nem tudtam rányomni a gombra. Jo, IE... az oldal sokkal csunyábban jott be mint FFnél(a microsoft is az FF-et támogatja???)viszont a letoltésvezérlot nem volt hajlando leszedni az IE.ujra FF és az már le tudta szedni a windowsos letoltésvezérlot, most meg jon le a cucc....
Csak megjegyzem, hogy lehet kód nélkül is telepíteni, úgyanúgy, mint a Vista-t, igaz, ekkor csak 30 napig megy. Egyszerűen nem kell beírni semmit amikor a kulcsot kéri, és kiszedni az autómatikus aktiválás pipát. Ennyi.
Hát nekem sehogfy se sikerül... A
www.microsoft.com/betaexperience/productkeys/win7-32/enus/default.aspx oldal helyett átirányít a www.microsoft.com/windows/windows-7/
oldalra és itt már nincs semmilyen regkey opció. Mit tudnék tenni?
@kasmat: ellenorizd h be vagy-e lepve live id-val es be vagy-e lepve a techneten. mindket oldald hagyd nyitva, es egy harmadik ablakban probald frissitgetni a linket. ha szerencsed van, egyszer csak nem fog redirektelni, hanem bejon a screenshoton lathato oldal.
Nekem aktiválva van már és most is arról tolom. Ahhoz képest hogy beta megemelem a kalapomat! Csodálatos, gyors, a daemon tools nem megy rajta, a lenovo ujjlenyomatolvasó drivere vista alá sem, szóval itt még nincs teljes vista kompatibilitás... Ettől függetlenül nagyon meg vagyok elégedve vele!
vmware-n probalta mar vki? milyen beallitasokat erdemes? W2008?
Emberock, lehet hogvy már valaki írta, de ha visszadob az előző oldalra a downloadnál, klikkelj még párszor (de ott még frissíts is ahogy a webisztán mondta, másold be magadnak mind az 5 procudct key-t). Ha kitartóan próbálkozol 5, 6-odszorra meg is lesz a downloading :)

Aztán IE uninstall XD
@gitáros: Nézopont kérdése. Ha egy CD-re felírsz adatokat, akkor a CD a hardver, a rajta lévo adat (fuggetlenul attól, hogy kép vagy bármi) a szoftver. És ez így mindennel.

Amúgy azthiszem kicsit máshogy értelmezted azt, amit én leírtam. Én a letoltésrol írtam, és az sajátcélra legális. Használat máskutya.
@Imrityinko: kevered a szoftver es az adat fogalmat, a ketto nem ugyan az, de ez most nem az a topik.
Az hiba, ha key nélkül települ és működik?
@nick rivers: Nem, de aktiválni nem tudod key nélkül. Ha jól emlékszem, olyasmit olvastam, hogy 30 napig meg aktiválás nélkül.
Nah mostmár megvannak a kódok. A trükk az hogy elsőre betöltő oldalon a get the beta-nál kell navigálni meg regelni meg stb. :)
@adam434: én épp VirtualPC-re telepített Win7-ről írok =) A telepítés >1 óra volt, a Virtual Machine Additions telepítése óta elment a hang, meg kicsit lassú az egész, de a körülményekhez képest azért egész jól megy (3 éves laptop, összesen 1GB RAM, amiből a Win7-nek csak 512-t adtam, és a vhd USB-s külső vinyón van... szóval tényleg nem a legoptimálisabb körülmények...)
Nem tudom mi ez a sok értetlenkedés,régi szar Dell Inspironon megy,512 memóriával és 1.4ghz procival.Nekem tetszik nagyon a menu.Egyébként meg ki lehet rajta kapcsolni a sok csili-viliséget,hogy obb legyen a teljesítmény.Nem tudom,mikor lehet hozzá majd szerezni ingyenes vírusirtót. (Fizetős AVG,Kaspersky,Norton már van hozzá).Habár nem is próbaltam még installálni rá semmit sem.
Ez az MS letöltőoldal egy katasztrófa, már vagy tizedszer áll le a download, újra sem tudja kezdeni, connecting, aztán semmi.

A'sszem marad a torrent, vagy keresek vmi működőképes mirrort.
Segítség.nem tudok angolul és nem értek a pc-hez
letöltöttem a windows 7-t angolul, és németül is de nem tudom használi. ezt irja ki :In order to upgrade, you need a Windows installation disc that uses the same language as the language installed on your computer. If you don’t have a Windows installation disc in the correct language, you can choose to install a new copy of Windows 7 Ultimate instead, but this is different from an upgrade, and does not keep your files, settings, and programs. You’ll need to reinstall any programs using the original installation discs or files. To save your files before installing Windows, back them up to an external location such as a CD, DVD, or external hard drive. To install a new copy of Windows 7 Ultimate, click the Back button and select “Custom (advanced)”.
@hundi: Nem is értesz a PC-hez, és még angolul se tudsz, akkor mit akarsz egy tesztelésre kiadott, béta termékkel kezdeni? Ez akkor nem neked való.

Amúgy az a baja, hogy nem tudod a meglévő Windowsodat erre frissíteni, mivel eltérő nyelvűek, így csak tiszta telepítést művelhetsz.
Igazad van,nem nekem való,csak kiakartam próbálni,de feladom.Úgy gondolom,hogy te képbe vagy a számítástechnika terén,ha van időd kedved, és Vistád összehozhatnánk egy távsegítséget. Mivel hogy pancser vagyok jól összekuszáltam a gépem, a baj az hogy Németországba élek,és nem tudok kitől tanulni. Arra is gondoltam,hogy letöröltetem a vistát és xp-t rakatok fel,állitólag jobb egy kezdőnek.
@hundi: Ha nem értesz hozzá, akkor teljesen mindegy, hogy mit tanulsz meg. Mellesleg az, hogy letörlöm a Vistát és XP-t rakok rá, nem egészen így megy, csak bizonyos Visták használata (Businnes, Ultimate verziók) esetén vagy jogosult XP Prof (azonos nyelvű) használatára.

Amúgy nincs Vistám, nem tellik rá, Ubuntum van.

www.hogyan.org/
Nagy kár, részemről,már sok-sok forumba kértem távsegítséget, de soha nem jön össze,aki szívesen segítene, annak nem wistája van. Ha van egy wistás barátod, és érdekli a dolog akkor irj bitte. e-mail gyula414@googlemail.com. Köszi, és további jó estét.
@norti: nekem adott egy masikat is 64 bitre
Fel vagyok haborodva,hogy a Windows 7 nem teleptheto fel a P3-as, 256 megas memoriaval rendelkezo oskori laptopra! :D Tessek meg fejleszteni egy kicsit es meg jobban karcsusitani :D ha mar erre is felmegy,telepiteni fogom!
@hundi: ilyet ne várj el senki vadidegentől, ingyen. Pénzért vehetsz supportot, akár tőlem is.
És mi az a support ?
segítséget szeretnék kérni nekem lejött w7 de default.aspx formátomban.én iso-t vártam ezzel mit kell csinálni? Fleshget-tel jött le. igaz serial sincs de az majd csak lesz eccer. de bosszent ez a kiterjesztés, meg van mind a 2,5 giga.
köszönöm előre is
Sziasztok

volt aki fel rakta a linket ahonnan a w7 kodot lehet fel rakni de én is fel rakom hogy segithetsek másoknak::www.microsoft.com/betaexperience/productkeys/win7-32/enus/default.aspx