Ajándék könyv postért cserébe

Immár két olyan magyar szájt is van, mely a könyvolvasóknak kínál közösségi teret. Az egyik ugye a Moly.hu, a másik pedig a Könyvkolónia. Mindketten a saját eszközeikkel kommunikálnak online. És mindkét magyar startup a magyar online közösséget hívja segítségül ehhez.

Utóbb a kolóniások küldtek emailt néhány magyar bloggernek, azzal, hogy ha írnak a szájtjukról, akkor választhatnak egy könyvet, amit ki is küldenek nekik. A riválisnak számító molyosok pedig saját gépházblogjukban emlékeztek meg a konkurens szolgáltatás ötletéről.

Ilyen az, amikor jófej emberek versenyeznek egymással. Riszpekt és üdvözlet mindkét szájt csapatának. Amúgy mindkét startup vezetőjét személyesen is ismerem, és azt kell, hogy mondjam, hogy ha még 20-30 ilyen lelkes, jószándékú és optimista ember lenne ebben a szakmában, már sokkal jobb lenne a kedvmutató az egész magyar weben.

Ti pedig olvassatok néha kinyomtatott lapokat is. És használjátok a két szájt közül valamelyiket. Mindkettő ígéretes próbálkozás. Hátha még a végén lesz akkora szerencsénk, hogy egy ilyen pici piacon, mint a magyar, két hasonló szolgáltatás is meg tud élni.

Címkék: magyar startup moly.hu könyvkolónia
2009.05.11. 16:08. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én nem kaptam e-mailt, de remélem, hogy ez nem feltétlenül követelmény az ajándékkönyvhöz. Végülis a Moly gépházblogja szállíthatja a leginkább érintett célcsoportot a Könyvkolóniára... ;)
@Nagy Bence: természetesen kapod, ha majd megírod, mi kell:)
én már kb. egy hete írtam a könyvkolóniáról, az számít? :) kaptatok pár új tagot is.

Én írtam egy roppant semmitmondó posztot a molyról (persze volt rá kb. két percem, meg inkább a widgettel bohóckodtam), viszont nem ezért, hanem mert kértem, kaptam Várólista RSS-t, amiért ezúton is szeretném kifejezni hálámat :D:D
lehet, hogy velem van a baj, de a posztért fizetők, akár ajándékkal, nálam jaki. szerencsére a blogok tulajdonosai dönthetnek, nem úgy, mint a printben.
@valuska: Én örülnék, ha ajánlanátok valamit. Nem baj, ha nagyon populáris mű...
Imádok olvasni!!!
Mikor még kiccsávó voltam nemszerettem.Aztán egy osztálytársnőmtől akivel együtt jártam zongora órára kaptam egy könyvet.Pamela Lyndon Travers
A csudálatos Mary című művét.Elolvastam és azóta nembírom letenni a könyveket.
Ha tehetem, vásárolok is ( pdf-ben meg txt-ben ki nem állhatom, nem is olvasok így ).Utóljára ( 1 hete ) Ágh István Kidöntött fáink suttogása című művét sikerült megkaparintanom.
Ezt nyugodt szívvel ajánlom elolvasásra!
en nem kaptam emailt, de ha blogook rola kapok konyvet ? Sajnos mar mindent kiolvastam, amit elerheto. bar ez nem baj :)
@Baszkurátor: Azért próbálj ki valami olyan eszközt/formátumot, amit olvasásra találtak ki ;-) Hátha.

Nagyon nagyon nagyon sok jó könyv sajnos csak elektronikusan elérhető. Szerencsére azok ingyen. Ha meg nem akarsz villanyon olvasni, nyomtattasd ki, print on demand is van már világon.
Tolunk nyugatra a magukra valamit ado bloggerek nem fogadnak el ajandekot a postokert cserebe, mert ugy erzik, hogy ez alaasna a megitelesuket a fuggetlenseguk tekinteteben. Egyszer jo par eve Joel Spolsky irogatott arrol, hogy o mindig visszakuldi a neki kirpobalasra szant termeket, nehogy az, hogy ajandekba kapta akar tudat alatt is befolyasolja a velemenyet. Marpedig mashonnan lehet tudni, hogy befolyasolja, lasd pl. www.amazon.com/Influence-Psychology-Persuasion-Robert-Cialdini/dp/0688128165 , ha mar konyvekrol van szo :)

Ezzel egyutt biztos a joszandek vezerelte azt aki a felajanlast tette, csak hat ettol meg a hatas nem kivanatos. Pl. egybol itt is milyen jofejek lettek, pedig elotte nem nagyon irtal roluk, illetve a molyokrol igen, de a vesztegetokrol nem :)

Az a 20-30 lelkes vallalkozo meg joreszt bebukna, es itthon toke (es foleg kockazati toke) nelkul egy bukas azert nem ugyanaz, mint az ocean tulpartjan, ahol annyi tortenik, hogy egy VC leirja vesztesegkent, a csapat meg szetszeled es mas melo vagy uj vallalkozas utan nez. Persze ettol mi meg szorakozhatnank jol :).