A magyar bloggerszövetség a csipkelődő kommentinvázió ellen

Pénteken este a Népszigeten rendezte a Blog.hu első saját buliját. Az összejövetelen először találkozhattak egymással a blog.hu-s blogok szerzői, és ha már így alakult, egyből szervezeti formába is feszítették magukat. A Partizán nevű szórakoztatóipari egységben Uj Péter és Szily Laci ellenjegyezte a jeles alkalomból kiadott blogigazolványokat, ami a legnépszerűbb bloggerek érdekvédelmét hivatott erősíteni.

A képen (balról jobbra): Szily László blogminiszter, Uj Péter, a bloggerszövetség elnök-vezérigazgatója és Sixx tekintélye látható, amint éppen az első kettő hitelesíti utóbbi létjogosultságát.

A rendezvény komolyságát mutatja, hogy Uj Péter asszem kábé 10 percen keresztül beszélt a társadalmi problémák és a blogolás, a gazdasági válság és a rendszerváltás kárvallottjainak mátrixában. És amiről ennyit lehet beszélni, az legalább olyan fajsúlyos probléma, mint a magyar filmtörvény vagy a költségvetési tervezet...

Amúgy a kecskepörkölt oké volt. A fröccs fogyott. De a legnépszerűbb mégiscsak az OFF volt. A szúnyogok telekommentezték az estét. De a magát hősiesen ünneplő bloggertársadalom képviselői gyakorlott csapásokkal moderálták az illetéktelen szurkálódókat.

Ha már Blog.hu: az elmúlt napokban a szolgáltatás sikeresen vitte a backend/frontend átállást, és a hírek szerint a nem olyan távoli jövőben tumblr-szerű funkcionalitással nyitnak majd egy új szegmens, a nem-kenyerem-az-írás-mégis-blogolni-szeretnék társadalmi réteg felé.

Címkék: blogok blog.hu magyar videó bloggerek
2009.07.21. 10:30. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a találkozó meghívásos volt egyébként?
nagyon találó a jeszenszky-djszövetség áthallás :]
oke de akkor legyen fingo talalkozo is. Akinek nincs fingoigazolvanya, az ne finghasson koztereken.
ha béna a blogom, és nem érdekel a mások véleménye, akkor ugye nekem nem jár, hál'istennek ???

[amúgy szétesik ez a keret a böngészőmben]
mely egyesületek egyesültek hogy letrejöjjön a szövetség?:0 :F:DASD
"Ha már Blog.hu: az elmúlt napokban a szolgáltatás sikeresen vitte a backend/frontend átállást"

Már amennyiben sikeresnek tekinthető, hogy az összes idei bejegyzést újra frissített egy hiba. ;)
miez a .aszsag?:)

es ha nekem nincs igazolvanyom nem indithatok blogot, ha pedig igen akkor meglincselnek..vagy nemertem.
@BF79: ez tevedes, a feedek utolso 25 elemei lettek olvasatlanna allitva (amiert persze szorri).
@sas.t: a lényeg az ingyenpia, közben meg valamit halandzsázni kell, hogy legyen "kontent" az indára...

Amúgy poénnak nem rossz.
Nekem is a jeszenszky-féle hülyeség jutott róla eszembe (ő az a dj regulátor-izé fazon, ugye?:), múltkor őt is jól kiröhögtem valami fejtágítós beszélgetésen, pedig az ő mozgalma (?) mögött több ráció van.
@Oscee613: nem volt ingyenpia, szegeny vallalat a mienk. a kecske, az ingyen volt.
@sztahanov: én meg már azt hittem a Google Reader hülyült meg. Persze csak a magyar blogoknál. :-)
sztahanov: OK, nem számoltam utána, csak vadul Mark All As Read-eltem :)
@A Hannibal Lektűr-attitűd: Fura, engem háromszor is meghívtak, pedig sem aktív, sem Kétpúpú nem vagyok. Azt hittem, minden blog.hu-n regisztrált user kapott meghívót.
kár, hogy alig pár blogger tudott csak erről a buliról.
és még nagyobb kár, hogy én sem voltam köztük.
Ez mekkora LOL :D
Van humorérzékem, de ez most vagy egy nagyon hüle vicc, vagy tényleg, nemtommitképzelnek.

Nehogy már igazolvány meg vizsga kelljen egy szabadidős, kinekmiközehozzá típusú programhoz, csak mert 1-2 kattant újságíró félti a szakmai tekintélyét. Nem hinném, hogy ezek közül egy blkogger is letaszíthatna bárkit a szakmai magaslatokról. Akkor mire fel a para?
jahogy!
most esik le, hogy erre csak a goldenblogos első 10-ek lettek meginvitálva, kéremszépen... akkor mérnem azt mondják hogy ez volt az első saját Goldenblogger-buli?
Jééé, médijasztár lettem a délmagyaron! :)

Nekem egyébként úgy tűnt, hogy akik csak a videókat látták, azok közül csomóan halálosan komolyan vették ezt a "korlátozzuk a blogok számát" dumát és úgy kellett nekik elmagyarázni, hogy poén az egész igazolvány, az egész UP beszéd, az egész interjú vele...

@KentaurBen: Semmi köze a golden bloghoz, én pl az autózzal sosem indultam. De ha indultam volna se igen jutok az első tízbe szerintem. :)
Az igazolvány nyilvánvalóan baromság..csak a buli része miatt hiányoltam onnan magam.
UP-nak nyilatkozói vizsgája van-e?
és "Sörrel a kezemben is beszélhetek" engedélye?
mondjuk az az igazság, hogy abszurdisztánban minden lehet, tehát már olyanon sem csodálkoznék el én sem, ha a minisztériumban ülő félhülye hivatalnokok kihoznának egy ilyen rendeletet