Hogyan kommunikál ügyfeleivel a T-mobile, ha egyszer összeomlik a mobilhálózatuk? A kérdésre ma reggel, a Nagy T-offline idején tudtuk meg a választ: az MTI-n keresztül és... Twitteren.
Szerintem ez egyrészt jó dolog, másrészt viszont nagyon aggasztó, hogy egy rengeteg embert érintő hálózati problémáról csak nagyon lassan és homályosan csepegnek az információk. Az ügyfél ilyenkor nyilván azt szeretné leginkább tudni, hogy meddig fog tartani az egész. Egyáltalán nem mindegy, hogy ha valakinek az üzleti célra használt mobilszáma elérhetetlen egy egész délelőttön át.
Az innen-onnan kapott hírek szerint a csütörtök éjszakai szoftverkorrekciós munka csúszott félre, sőt, az is felmerült, hogy esetleg napokig elhúzódhat a rebootolás. Az ügyfelek elviekben számíthatnak kártérítésre.
a T-Mobile üzletszabályzata szerint a négy órán túlnyúló hálózati kimaradások esetén a szolgáltató kötbért köteles fizetni az érintett előfizetőknek. Azt azonban az NHH szakembere sem tudta megmondani, hogy a mostani részleges kimaradás után kaphatnak-e kártérítést a mobilszolgáltató ügyfelei.
Amúgy a twitteres T-mobile kommunikációra felkapaszkodott a konkurens Vodafone is egy twit erejéig:
Ok, csörögjetek ránk! ;) RT @tmobilehungary A hálózati problémával kapcsolatban lesz hivatalos tájékoztatás. Türelmeteket kérjük! Vodafone_HU
És talán ez is volt az egyetlen vicces momentuma a 30-asok fekete péntekének.
BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.12.04. 12:23:20
nikk rivers 2009.12.04. 12:23:47
..vagy egyáltalán nem mindegy, ha valaki csak mobilon tudna segítséget hívni.
Bár.., valóban az üzleti cél erősebb érv.
pollner · http://soreo.biz 2009.12.04. 12:31:10
2009.12.04. 12:38:22
vagy hát dugnak az irodában...
charlie 2009.12.04. 12:40:34
2009.12.04. 12:43:54
Never shit the Grass · http://kapd.be 2009.12.04. 13:01:08
Asszem 2009.12.04. 13:03:33
poTomek 2009.12.04. 13:04:11
t-mobile.hu/t-mobile/sajtokapcsolatok/sajtokozlemenyek/2009/sajtokozlemeny_20091204.xml
Asszem 2009.12.04. 13:07:27
twitter.com/tmobilehungary/status/6334694257
Ppix 2009.12.04. 13:11:15
Mégis mit szeretnél olvasni? Bug riportokat, vagy logfile-oket?
Gondolom elsőre ők sem tudták, hogy pontosan mi a gond. Mégis mit nyilatkozzanak?
Szerintem nagyságrenddel nagyobb gond, hogy mennek egyből az álhírek csupa marhaságról...
◄ViZion 2009.12.04. 14:41:52
"hanyas vagy Te szemét...?"
Azért levonhatják a tanulságot: kell egy UNDO feliratú nagy piros gomb, ha elQrják az ápdétot :)
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.12.04. 15:05:57
Pontosan tudják mi a baj.
Csak nem kötik a userek orrára.
roadwarrior · http://thefibonacciproject.com 2009.12.04. 15:10:47
bruzsy: hatalmas :-D RT @forgoimi T-mobile breakdown - Vodafone attacks via Adwords kepkezelo.com/images/zs1cpjsqubatbpeyj2w6.jpg
xsolutions · http://blogvilag.hu 2009.12.04. 16:28:30
Fairy Girl 2009.12.04. 16:42:31
:D
blog.sancho.hu · http://blog.sancho.hu 2009.12.04. 17:47:06
Dombóvari Árpád 2009.12.04. 19:49:45
it_guru · http://www.itguru.blog.hu 2009.12.04. 20:15:10
Ha T-s az ember, ha kívülálló, ez azért pofátlan.
Ráadásul ki tudja kinek mennyi pénzébe került úgy igazán...
hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2009.12.04. 20:19:34
mondjuk azt jol megmutatja egy ilyen leallas, hogy mennyire fugg a mindennapi elet gordulekeny vitele a mobilhalozattol.
Kobaljov 2009.12.04. 20:43:39
nikk rivers 2009.12.04. 22:40:11
nem is segélyhívást írtam, ugye :-)
charlie 2009.12.05. 01:44:42
Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2009.12.05. 18:26:55
Viszont ahogy elnézem, dögre gyűlni jó, meg jellemző a földön fekszik, belerúgok még egyet hozzáállás is.
Elkúrták, ez van, előfordul, nem vagyok oda a téért, de ez túl van lihegve.
Never shit the Grass · http://kapd.be 2009.12.07. 10:56:39
terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.12.07. 14:50:07