YouTube 2009: Boyle és Pitbull mindent vittek

Az éves összefoglaló alapján egyértelmű, hogy a brit tehetségkutató videófelvétele verhetetlen volt idén a YouTube-on. Susan Boyle produkcióját több mint 120 milliószor nézték meg a YouTube-on. Míg a második helyezett David After Dentist homevideót mindössze 37 millióan nézték.

A zenei videók toplistáját idén Pitbull vezeti. Bár az is igaz, hogy ha Cyrus két klipjét együtt számítjuk, akkor ő az év abszolút győztese, közel 120 millió-s nézettségével.

Persze sokkal érdekesebb lenne ez a lista, ha szerepelnének rajta a YouTube-ról szerzőjogi aggályok miatt lekapkodott népszerű felvételek.

A mozifilmek közül egyértelműen a New Moon tudta elérni a legnagyobb sikereket a videómegosztón. A trendekből pedig jól látszik, hogy szinte minden hónapban akadt egy olyan amerikai híresség, aki milliószámra vonzotta a látogatókat a YouTube-on. Obama, Jacko, Kanye West és Tiger Woods volt a legnagyobb buzz idén.

Címkék: youtube toplista 2009
2009.12.16. 13:13. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem szabad elfelejteni, hogy susan boyle-t első körben az offline közeg emelte ki (a színház), és utána jött az emelt díjas sms közeg (a tévé), és ezek után jött a youtube.

számtalan példa van. mondjuk coelho. előbb offline volt sikeres. kis közösségben. aztán lépett ki az online piacra, és miután annyi pénzt keresett, amit el sem tudna költeni, utána tehetette meg, hogy mindent igyen ad.

de ha így kezdi, akkor beszorult volna egy kicsi zárt közegbe, és nem lett volna nobel díjas. és érdektelen lenne piac nélkül, mint ahogy az összes blogger érdektelen innen 100 km-re. az összes. ott már mindenki 0 szavazatot kap. akármennyire tehetséges, és hiába ír angolul. mert lerí, hogy egy provinciális közegben szocializálódott, amilyen a magyar web.

susan boyle tehetsége gondosan megmunkált, és rétegzett táptalajra hull, és nem a magyar ugarra. (még egyszer, kicsi zárt offline, aztán a piac, és végül az ingyen piac.

itt mit is mond a magyar blogger. nem kell ide offline, nem ide piac. ezeket már rég meghaladtuk. tömeges ingyenesség kell ide, tömeges eladás helyett.

azt sem szabad elfelejteni, hogy ha susan boyle maga veszi fel a dalt, akkor azt mondanák, hogy itt van egy csúnya és rossz zalatnay sarolta hálóingben. mit keres itt. a totális amatőrizmus a szuper tehetségesek számára nem kedvez. mert középszerűnek tűnnek ezáltal. a szuper tehetségtelenek számára annál inkább. uhrin benedek, szalacsi sándor, polgár jenő, és a többieknek direkt jól jön minden, ami amatőr.

és azt sem szabad elfelejteni, hogy ez a verseny, a brit nemzetközösségről szól, szóval itt a közösség nem egy népet, vagy nemzetet jelent, hanem egy nemzetközösséget. ahol nem kérdés, hogy ki brit, mert mindenki az. még ez a néni is, aki azt se nagyon tudja megmondani hol lakik.

és azt sem szabad elfelejteni, na, szóval lehetne ezt sorolni ...
@[nev]: és azt sem szabad elfelejteni, hogy a youtube All Time legnézettebb videója az, amelyiken egy gyerek megharapja a bátyja ujját:

www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM
az angol, amerikai piac szarja sokkal illatosabb, röviden ennyi