Hamarosan közvetítjük a Google sajtótájékoztatóját

Mint az elmúlt napokban kiszivárgott, a Google ismét megpróbálkozik a social network iránnyal. Valószínűleg ez is témája lesz a mai, magyar idő szerint este 7-kor kezdődő élő sajtóeseményüknek. Ha egy kis szerencsénk van, már most bejelentik, hogy újabb országokba is szállítanak Nexus One-t. (Ezt ugye az év első hónapjaira ígérték.)

A Webisztán követi az eseményt, úgyhogy este 7-kor itt találkozunk.

Címkék: google beharangozó
2010.02.09. 14:34. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

newtork helyett network.

Úgy vettem észre, hogy most, mikor írtam, én is elrontottam... :)

Hogy értve követi az eseményeket? Élő streaming? Vagy csak szöveg?
Ez a gmail statusmsg twitteresedéséről szól?
Valamelyik angol nyelvű oldalon lesz liveblog?
Itt vagyok, figyelek!
Nacsakmostkezdődött.
Ez nagyon király - tényleg a Twitter vetélytársának tűnik...
Vajon mikor jelenik meg a g-mail-ben? Átkapcsoltam angolra... :)
A mobil szekció következik...
vazz... a mobilos GPS alapján tudja, hol van a júzer!
online prezentál - neki már van buzz ikonja a mobilján a google.com-on... lehet, hohy az USA-ban debütál a cucc?

thews (törölt) 2010.02.09. 20:21:14

google bazz :D

thews (törölt) 2010.02.09. 20:23:23

hát nekem nem lett buzz a gmailben :(