Hivatalos: hét végén érkezik a Froyo a Desire-re

Bár a HTC Benelux főnöke korábban már kitwittelte, hogy csütörtökön érkezik a holland HTC Desire-ekre az Android 2.2, a még hivatalosabb, írásos közlemény szerint az európai telefonok befrissítése a hét végén fog megtörténni.

A már ismert Froyo fícsörök (lásd lent, a videón) mellett 720p-s videórögzítés, valamint a Wildfire-ből ismert AppShare funkció, plusz új HTC Caller ID és többnyelvű virtuális billentyűzet is érkezik a frissítéssel a Desire-re. Sőt, a HTC Sync immár támogatni fogja az iTunes-szal való autoszinkronizálást is.

Azt is pletykálják, hogy a Desire után egyből jön a többi HTC telefon is. Állítólag a Legend és a Wildfire is megkapja a frissítést. A másik, európaiakat kevésbé érintő hivatalos hír, hogy a HTC EVO 4-re augusztus 3-án érkezik meg az Android új verziója.

Címkék: mobil htc android htc desire froyo
2010.07.30. 12:47. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na vegre!

Mar csak arra vagyok kivancsi, hogy rootolt desire-re megkapom-e az OTA updatet, vagy unrootolni kell...
HH, remélem lesz poszt az upgrade-ről, kíváncsi vagyok ez után is el akarom-e majd adni a Desire-t.
@Asszem: szerintem gyorsan fogsz ra vevot talalni.
és a HD2???? mégm mindig csúcskategóriás készülék, és pont azt hagynák ki?
@cett: a hd2 tovabbra is windows oprendszeren futo telefon, tudtommal. know your phone!
@Asszem: ha el akarod adni, akkor most tedd, amíg országos hiány van belőle. Komolyan, most telefonáltam körbe 10 boltot és egyiknek sincs raktáron (gondolom a kijelzőhiány miatt)
@Gery.Greyhound: OTA updatehez szerintem unrootolni kell, de lehet, hogy nagyon hamar elérhető lesz a root az xda fórumain.
@Gery.Greyhound: én is úgy tudom, hogy unrooted készülék kell az OTA-hoz

@Asszem: sztem még várj egy picit az eladással ;)
Ebből most vagy hatalmas jóság lesz, vagy óriási bukás. Remélem előbbi.
Meg tudja valaki mondani, hogy mi lesz a teendő amikor jön a frissítés? (Desire-t használok) El kell vinni szervízbe vagy letölti és frissíti magát? Utóbbi esetben a már telepített appok ugrannak vagy azokat a frissülés nem érinti? Kösz.
@café: Menu/Settings//About phone/System software updates

ezt nyomogasd. vagy hivd fol neha a *#*#checkin#*#* szamot.

a frissites elvileg semmiben nem tesz kart. tehat egyszeru install es ujrainditas, es ennyi.
De egy mybackup nem árt, mert az ikonok elrendezését például lehet, hogy összekeveri majd.
@hírbehozó: kösz, már egyszer volt valami kisebb frissülés a jelenlegi op rendszerben a 2.1.valamennyiről a 2.1.valamennyire, és akkor az úgy történt, hogy egyszer csak megjelent a képernyőn, hogy ez itt most egy frissítési lehetőség, indítsa-e? Igen, nyomtam, aztán volt néhány meleg percem, mert amikor már elindult, gondoltam arra, hogy mi lesz az adatokkal meg a programokkal, de végül a home screeneket leszámítva minden érintetlen maradt.

Szóval, ha ez a nyagyobb ugrás is ilyen lesz, akkor jól van.

Viszont, ha már az újraindításd írod, nem tudom másnál ismerős-e a jelenség, de az enyémet nem nagyon lehet kikapcsolni (mondjuk nem is próbálom gyakran), mert csak teker és teker, amíg az aksit ki nem veszem. Ez mitől van? A telepített programoktól (csak marketről vannak)?
@café: elkepzelheto h valami app okozza. de azert egyszer probald meg ujrainditani, ha sokat is kell varni.
Urom az oromben,hogy fuggetlen telefonokra erkezik csak a hetvegen.
A tobbi meg par het.
Azt mar fel labon is....
De jó, hogy nem a telenoron keresztül vettem meg...
De mikor jön már? :)
Hali...nekem Szlovákiában a független Desiremra már megjött az OTA :)
Nekem már megjött :)
Sikerült, nálam már a 2.2 fut. Egy tanács, mielőtt elkezded: legyen 25Mb szabad hely a teló memóriájában. Nekem csak 16 volt, így másodszorra sikerült az update, miután takarítottam kicsit az appok között.

Érdekesség, hogy 13h55-kor még nem volt elérhető frissítés, 14h10-kor már igen.

Sok sikert mindenkinek.
Megvan az update! 90 mega, és 5 perc alatt megvan.
@café: nekem is ezzel kezdődött, hogy nem lehetett kikapcsolni, aztán elkezdett újrabootolgatni magától, egyre gyakrabban.
Szervíz lett a vége, alaplapot cseréltek, szóval nem hiszem, hogy app okozná a problémát.