Milyen zenét hallgatnak a webanalitikusok? Milyen filmeket néznek a pesti dizájnerek?

Akik kételkednek a Facebook Graph Search erejében, azoknak íme néhány felhasználási javaslat: 

gamusic.jpg

psmovies.jpg

Címkék: google graph search
2013.01.21. 15:10. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem nem az erejében kételkedett eddig sem senki, hanem a felhasználhatóságában. Bár ezek után az erejében is elkezdek kételkedni, mert valahogy nehezen képzelem el, hogy a budapesti Photoshop felhasználók esténként az aznapra elrendelt Magyar Népmesék epizód megnézése után hajtják nyugovóra a fejüket.
Hirbehozó már meg is kapta ez a featuret???
Én pedig foggal körömmel harcoltam érte; feliratkoztam a waitinglistre, facebook developersben csináltam appot, ami már graph searchos, és vpn-el usabol leptem be facebookba, de semmi.... Persze US eng a nyelv fbn....
Neked hogy? :(