Simó (T-Online), Holman Endre (MyVip) és Vidó Viktor (Hotdog) beszélget, Aszfaltbetyár moderálása mellett. Kezdjük.
Holman: mindenkinek van esélye sikeres közösségépítő hálót építeni. Ott van mindjárt a MyVip, ami néhány hét alatt szökött a magasba. Komoly terveik vannak: elsősorban külföldre szeretnének mozogni.
Vidó: szerinte nagyon szeretünk magunkról beszélni. Miért éppen most ülünk itt és nem nyolc éve? Szerinte a kritikus tömeg miatt, a kompetencia és a tapasztalat miatt, és az érdeklődés, kíváncsiság miatt. Szerinte nem szolgáltatásokról hanem felhasználókról kell beszélni, jónapot kívánok.
Holman: az fog nyerni a social network piacon, aki a legmegbízhatóbb rendszert kínálja, legtöbb szolgáltatást ajánlja.
Simó: alapfeltétel, hogy jól működjön a social network. És ezt kevesen fogják bírni nagy júzerszámnál. Valószínűleg 2-3 konkurens fog kiemelkedni. Az iwiw nem érezte meg a myvip előretörését: párhuzamosan használják egyelőre a két szolgáltatást.
Vidó megint nem a kérdésre válaszol, viszont eszébe jutott, hogy hárman ülnek az asztalnál, és mennyire különböznek egymástól. A Hotdog célja az volt, hogy ifjúsági közösségi portállá váljon. Ők nem a "valós kapcsolatok virtuális modelljét" szerették volna megcsinálni, hanem egy virtuális tartalomközösséget, vagy valami hasonlót. (Nem értettem pontosan.)
Holman: mindenkinek van esélye sikeres közösségépítő hálót építeni. Ott van mindjárt a MyVip, ami néhány hét alatt szökött a magasba. Komoly terveik vannak: elsősorban külföldre szeretnének mozogni.
Vidó: szerinte nagyon szeretünk magunkról beszélni. Miért éppen most ülünk itt és nem nyolc éve? Szerinte a kritikus tömeg miatt, a kompetencia és a tapasztalat miatt, és az érdeklődés, kíváncsiság miatt. Szerinte nem szolgáltatásokról hanem felhasználókról kell beszélni, jónapot kívánok.
Holman: az fog nyerni a social network piacon, aki a legmegbízhatóbb rendszert kínálja, legtöbb szolgáltatást ajánlja.
Simó: alapfeltétel, hogy jól működjön a social network. És ezt kevesen fogják bírni nagy júzerszámnál. Valószínűleg 2-3 konkurens fog kiemelkedni. Az iwiw nem érezte meg a myvip előretörését: párhuzamosan használják egyelőre a két szolgáltatást.
Vidó megint nem a kérdésre válaszol, viszont eszébe jutott, hogy hárman ülnek az asztalnál, és mennyire különböznek egymástól. A Hotdog célja az volt, hogy ifjúsági közösségi portállá váljon. Ők nem a "valós kapcsolatok virtuális modelljét" szerették volna megcsinálni, hanem egy virtuális tartalomközösséget, vagy valami hasonlót. (Nem értettem pontosan.)
11 komment
2006.05.29. 11:46. írta:
hírbehozó
2006.05.29. 12:33:26
CharlieDrop 2006.05.29. 13:12:50
harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.05.29. 14:19:37
Miért kellene venni?
harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.05.29. 14:27:30
Én is kaptam, mint ahogy mindenki.
harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.05.29. 14:39:17
Mindegy. A lényeg, hogy most mindenkinek van 1 meghívója. Ezzel duplázni lehetne a tagok számát.
mustar 2006.05.29. 14:43:21
Magyarország, nő: 253057
Ez alapján korrektnek tűnik a szám.
harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.05.29. 14:48:12
Kíváncsi vagyok ebben benne vagyok e, az 5 perc után törölt tagságommal.
harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.05.29. 14:55:02
mustar 2006.05.29. 15:24:28
Nézz végig random pár adatlapot, sok elég részletes (képek, stb), de nyelvet nem írtak be.
retek · http://tagok.hotdog.hu/retek/ 2006.05.29. 19:48:04
Mindennek megvan a helye, bár elég zavart voltam bevallom. Megpróbálom helyére rakni a dolgokat.
1, V2.0 user: A nagy önfényezés és örömünnep közepette próbáltam arra felhívni a figyelmet, hogy ami most történik, az NEM CSAK a szolgáltatók, illetve a technológia/technika túlmisztifikált eredménye. Ezek alapfeltételek megérzésem szerint. Kellenek ahhoz, hogy minőségi szolgáltatásokat készítsünk, hogy megbízhatóak legyenek a termékeink.
De ahhoz, hogy 2006-ban ilyen webes megoldásokról beszéljünk userekre is szükség van, akik
a, kellő számban
b, kellő mértékű internetezési "tudással" vagy tapasztalattal
c, kellő kíváncsisággal, érdeklődéssel (igénnyel) élnek
Erre próbáltam rámutatni.
Ha nincs nagy számú edukált user, cseszhetjük a fenene nagy technológiai/technikai hype-ot.
Majd szórakozunk mi vele otthon hállelúja.
2, Hát ja, nem a kérdésre válaszoltam! :) Mindezt azért kellett megtennem, mert időközben az lett az érzésem, hogy sokaknak fogalmuk sincs a helyszínen, hogy mi a HotDog és mennyire más, mint a másik két friendster oldal. (És ezek szerint a post írójának sem, de nem baj.)
A Dog:
- célcsoport orientált termék, fiataloknak szól
- kommunikációs toolokkal
- kapcsolatépítéssel (benne van a friendster vérvonal is)
- közösség építéssel (klubok)
- tartalom építéssel (blog, magazin)
Ezek után a kérdés, mely szerint hogyan veszik fel ezek a termékek egymással a versenyt már könnyen megválaszolható.
Érdemes meglátogatni az oldalt. Nem kell sem meghívó, sem pedig beregelni a bekukucskáláshoz.
üdv: retek
retek · http://tagok.hotdog.hu/retek/ 2006.05.29. 19:50:07