A Microsoft saját konkurensét fejleszti?

Öt nap tévé-, internet- és számítógép-megvonás után az első hír ami fogadott a Netvibeson, hogy a Microsoft egy huszárvágással próbálja megkísérteni a MySpace sikerét. (A MySpace jelenleg a piacvezető közösségépítő szájt 73 millió felhasználóval, and counting.)

Korábban arról lehetett hallani, hogy a Microsoft egy direkt erre a célra létrehozott cégben kísérli meg kiépíteni Wallop névre keresztelt saját közösségépítő szájtját.

Ehhez képest a mostani hír egészen másról szól. Ugye van a Microsoftnak egy igen sikeres blogszolgáltatása, amit úgy hívnak hogy MSN Spaces, és nyilván a Microsoftnál valakik valahol egy eldugott szobában egy assziciációs fejtágítást követően arra jutottak, hogy MSN Spaces, MySpace, érteeeed!

Az MSN Spaces új közösségépítő tulajdonságairól egyelőre nem sokat lehet tudni, mindenesetre a fentiek fényében mindenképpen érdekes lépés a Spacest fejleszteni. A belinkelt cikkben is utalnak rá, hogy ezzel a Microsoft házon belül csinál konkurenciát: MSN Spaces kontra Wallop.

Lehet, hogy a Microsoft is rááll arra a vállalati filozófiára, mely mostanság a Google-nál is tapasztalható? Na de ez már más téma, amit máskor tárgyalunk ki.
"We've heard from our customers they want to be able to see who their friends are talking to, because they feel those people would have similar interests to theirs. They want to be connected to people who are like-minded." (Karin Muskopf, MSN termékmenedzser)
Címkék: microsoft social network wallop msn spaces
2006.06.07. 18:12. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.