A napokban több helyen is lehetett olvasni arról, hogy a Google a jövőben a szöveges hirdetések mellett az audiohirdetésekkel is megpróbálkozik. A híresztelés szerint a Google ezzel a lépéssel a podcast tortából szeretne egy jó nagyot kiharapni. Ez egész elég valószínűtlenül hangzik, de azért önmagában az, hogy ez a pletyka elterjedt, talán annak a jele, hogy egyre többen gondolkodnak az audiotartalom marketingcélú felhasználásán.
Mondjuk már a hangos bannerek is nagyon idegesítőek tudnak lenni, például ha egy videómegosztó szájton szeretnénk klipet nézni, vagy épp netrádiót hallgatunk, és abba csipog bele valami gagyi direkt marketing ajánlat. Arról nem is beszélve, hogy míg monitor feltétlenül szükséges a netezéshez, élő hangkimenet nem. Meg eleve a podcastok... Na mindegy.
[update1] Korábban a Google már fontolgatta, hogy valami megoldást talál arra, hogy a rádióhallgatás közben is legyen valamiféle személyre szabott audiohirdetés. Azóta csönd volt. A mai napig. Az is igaz, hogy volt itt már szó hangalapú, mobilba integrált keresőmotorról is.
Mondjuk már a hangos bannerek is nagyon idegesítőek tudnak lenni, például ha egy videómegosztó szájton szeretnénk klipet nézni, vagy épp netrádiót hallgatunk, és abba csipog bele valami gagyi direkt marketing ajánlat. Arról nem is beszélve, hogy míg monitor feltétlenül szükséges a netezéshez, élő hangkimenet nem. Meg eleve a podcastok... Na mindegy.
[update1] Korábban a Google már fontolgatta, hogy valami megoldást talál arra, hogy a rádióhallgatás közben is legyen valamiféle személyre szabott audiohirdetés. Azóta csönd volt. A mai napig. Az is igaz, hogy volt itt már szó hangalapú, mobilba integrált keresőmotorról is.
szipeter · http://keresomarketing.blogter.hu 2006.10.28. 18:10:08
balu 2006.10.28. 19:32:36
hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2006.10.28. 19:35:31