Mégiscsak jön a hangos Google reklám

Bár múltkor írtunk róla, elképzelhető, hogy a Google hangos hirdetéseken töri a fejét, titkon reménykedtünk benne, hogy a net továbbra is megőrzi viszonylagos némaságát, s nem kell karattyoló, idegesítő reklámszövegeket hallgatni böngészés közben. Family Frost hangjáték minden Index-oldal betöltődésekor, valaki? Na ugye.

A szomorú hírt a ZDNet erősítette meg. Eszerint már az év végén kijöhet az Audio Ads beta verziója. Hangszórókat kikapcsolni.
2006.11.07. 15:56. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyilván ezzel együtt kijön majd egy rakás Firefox extension, amiknek segítségével egy kattintással le lehet ezeket tiltani. Legalábbis nagyon remélem.
Video ads már régóta van, azok se indulnak el automatikusan, nem látom értelmét, h az audio miért tenné ezt. Persze jobban hangzik a károgás, az biztos.
a korábbi írások némelyike azzal példálózott, hogy olyan lesz mint a rádióspotok. elsősorban a hangos anyagok előtt és után fog megjelenni a hangos hirdetés, igen, éppen úgy mint az abc vagy a cnbc oldalán....
Aki 2006-ban még olyan böngészőt használ, amiben megjelennek a reklámok, annak úgy kell.
Tgr: köszi, de legalább ennyit megteszek a tartalomszolgáltatóknak.

Dolgozzon mindenki ingyen? Ez nem kommunizmus vagy hippi találkozó...
Ha csak hang lenne az olyan személytelen hírdetés lenne. Az szerintem nem túl jó ötlet, főleg ha több banner is van az oldalon és nem'tod, hogy melyik a hangos.

Ha csak videók, meg hanganyagok előtt lesz, az meg már nem új dolog, és nem is nagyon zavaró (én ilyenkor mindig egy másik fülre kattintok, és a reklám végeztével visszatérek megnézni az anyagot).
robi:
Az a gond, hogy ez az "ennyit" igen sok mindent jelenthet. Nem igazán tiltok google adsense hirdetéseket; szoktam örülni, hogy a hwsw könyvet ajánl a cikkek mellett. Határozottan zavar viszont, mikor az index címlap csúcsra járatja a procimat. Vagy ha éjjeli hírolvasás közben egyszer csak egy mély férfihang közli "vásároljon volvót". (Utóbbi tán a hvg.hu-n futott.)

Nem várom senkitől, hogy ingyen dolgozzon, de vannak árak, amiket nem fizetek meg.
Ok, sarkítottam. Mindenesetre a csúcsra járatott procival nem értek egyet, de a 'vásároljon volvót' valóban ki kéne tiltani.

Az igazi megoldás az lenne, amit már ezerszer leírtam, a valóban targetált hirdetés, de szerintem ez egy utópia...
Az igazi megoldas egy normalis adblock plugin :D
ha latni akarod, akkor rakattintasz es latod is...
Nem igazán értem, hogy mi bajotok a Volvóval, szerintem nagyon jó és precíz autó.

Tudnak ezek a Japánok, legalábbis szerintem. Ha jól tudom svéd acélból van. Na persze jó drága is ezért.
A Volvo az mióta japán? Nem inkább lengyel(mármint a buszok)? Egyébként meg svéd.

Én a flashblock.mozdev.org/ -ot használom flash-ekhez. Halkitáshoz meg a potmétert.