Tegnap az a hír uralta a webet, miszerint a Google belép a hagyományos újsághirdetés piacára. Az AdSense kinyomtatását bár leplezetlen örömmel fogadták a nyomtatott lapok (hátha mégis létezik a megváltó?), azért önmagukban a hirdetés formájának megváltozásától még nem lesz több előfizetője egy lapnak sem.
Nyilván nem is ez a cél, hanem hogy az amúgy a webeshez képest sokkal értékesebb print hirdetési felületből kihozzák a maximumot. És hét a Google-nál lakik a know-how.
A Yahoo is újít ezen a területen. A hírek szerint mobilra méretezett grafikus hirdetésekkel próbálkoznak. A lépést az indokolja, hogy a mobilkijelzőkön kevés a hasznosítható felület, így valójában a kényszerűség szüli az ötletet, hogy grafikus hirdetésekkel próbálkozzanak.
Mindenesetre érdekes a fenti két hír annak fényében is, hogy mindezt a bebetonozott feles bannerek országából írjuk. Avagy: a Google kezdeményezését nyilván idehaza nem is tudják hova tenni az ügynökségek és a hirdetési osztályok. Utóbbira meg mindenki egyetértően csettinthet: feles bannerek, mobilon. Ez már valami.Újabb témajavaslat Anarkinak. LOL
Nyilván nem is ez a cél, hanem hogy az amúgy a webeshez képest sokkal értékesebb print hirdetési felületből kihozzák a maximumot. És hét a Google-nál lakik a know-how.
A Yahoo is újít ezen a területen. A hírek szerint mobilra méretezett grafikus hirdetésekkel próbálkoznak. A lépést az indokolja, hogy a mobilkijelzőkön kevés a hasznosítható felület, így valójában a kényszerűség szüli az ötletet, hogy grafikus hirdetésekkel próbálkozzanak.
Mindenesetre érdekes a fenti két hír annak fényében is, hogy mindezt a bebetonozott feles bannerek országából írjuk. Avagy: a Google kezdeményezését nyilván idehaza nem is tudják hova tenni az ügynökségek és a hirdetési osztályok. Utóbbira meg mindenki egyetértően csettinthet: feles bannerek, mobilon. Ez már valami.
lexandro · http://lexandro.freeblog.hu 2006.11.07. 10:56:06