Magyar Vista Mikulás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frankó. Ha nincs rá szükséged, a mailomon keress meg... hiába bétateszteltem, nem kaptam serialt. :(
LOL micsoda utómunka folyik itt :D
hehe, nállam is az ubuntu a nyerő :D konkrétabban a Kubuntu...
es akkor mi lesz a kapott peldannyal? viszi tovabb telapo? vagy passzolja tovább jézuskának?
békés télapót
Hehe, grat. Marad a Gentoo. Anno en is feltettem ugyan a betat, de se debuggolasnal, se hasznalat kozben nem tetszett meg.
Én is teszteltem, de nem kaptam :(
Honnan szerztétek????
THX
magától a microsofttól. egy igazi Vista Ultimate Edition.
ilyet csak a nagyok kapnak, akiknek nem virgyács jár mert jók voltak egész évben
Pfff, mákosok. :(
nyugalom. egyetlen gépre és csak egyszer lehet aktiválni. LOL
(off: eddig 762-szer kattintottatok a videóra. ebből is látszik, h megéri videót csinálni.)
aki tesztelt és kapott annak jó.
aki nem az ellopta és a campus licenszig lapul :)

tavasszal lesz campusban is, ugye?