Újabb vírusmarketing a YouTube-on

Az biztos, hogy köze van a Mountain Dew-hoz, bár az üdítőgyártó egyelőre egyáltalán nem nyilatkozik. Szóval lehet találgatni, hogy mi értelme a Sue Teller-videóknak. Kevin Dugan szerint a legfontosabb amerikai sportesemény, a Super Bowl egyik víruskampányát láthatjuk. Ennek némileg ellentmond, hogy a Super Bowl kiemelt üdítője idén a Pepsi Light. Bár az is igaz, hogy a Mountain Dew a Pepsi itala. Na mindegy. A lényeg, hogy mi köze ennek az egészhez a videókhoz?
Címkék: marketing youtube bulvár
2007.01.09. 12:17. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teller
ez a magyar viral