Sejtelmes hallgatásunkat egy MarketWatch-cikk ideidézésével törjük meg.
Gondoljunk csak az iPhone-bejelentés napjára. Gyakorlatilag mire a techszájtok felébredtek, a techblogokon már minden kint volt.
"Bloggers have become the ultimate news aggregators", Blackshaw said. Major media reporters monitor blogs for tips as well as informed perspective on product features. A swarm of bloggers posting about new products, often positively, ends up in search engines. "That comes back as search results when consumers do research; the bloggers enthusiasm turns into advertising," Blackshaw said.Szóval hogy a bloggerek lettek a fő híraggregálók. Az újságírók is a blogokat követik, és a keresőkből is egyre többször találunk rá adott termékekkel foglalkozó blogokra. Az előbb idézett Pete Blackshaw (Nielsen BuzzMetrics) szerint ez a fejlemény egyre inkább felkelti a hirdetők érdeklődését is.
Gondoljunk csak az iPhone-bejelentés napjára. Gyakorlatilag mire a techszájtok felébredtek, a techblogokon már minden kint volt.
Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.02.01. 20:24:07
pollner · http://soreo.biz 2007.02.01. 20:39:29