A bloggerek előretörnek

Sejtelmes hallgatásunkat egy MarketWatch-cikk ideidézésével törjük meg.
"Bloggers have become the ultimate news aggregators", Blackshaw said. Major media reporters monitor blogs for tips as well as informed perspective on product features. A swarm of bloggers posting about new products, often positively, ends up in search engines. "That comes back as search results when consumers do research; the bloggers enthusiasm turns into advertising," Blackshaw said.
Szóval hogy a bloggerek lettek a fő híraggregálók. Az újságírók is a blogokat követik, és a keresőkből is egyre többször találunk rá adott termékekkel foglalkozó blogokra. Az előbb idézett Pete Blackshaw (Nielsen BuzzMetrics) szerint ez a fejlemény egyre inkább felkelti a hirdetők érdeklődését is.

Gondoljunk csak az iPhone-bejelentés napjára. Gyakorlatilag mire a techszájtok felébredtek, a techblogokon már minden kint volt.
Címkék: bloggerek
2007.02.01. 19:02. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyerekek, miénk a jövő! :) Amit a hírműsorokban vagy a fókuszban, aktívban, meg hasonló gagyi műsorokban látok híreket, azokat van, hogy hetekkel előtte már láttam a digg-en vagy a reddit-en.
Backshawra hivatkozni azért nem szerencsés, mert éppen a BuzzMetrics a leginkább érdekelt benne, hogy így működjön blog-mainstream média híráram:-)