Kávéhoz: kereső, címkézés és történelem

1. Szokásos vasárnap esti linkbörzénk következik. Elsőként a wikipediás, okos kereső kapcsán jutott eszébe a Webcredible-nek, hogy megnézze, milyen hatással lenne ez a "más felfogású" kereső a SEO-ra, úgy általában. Emberi értelem és algoritmusok csatája. Témába vág még: The Future of Search: Human-Powered?

2. Fontos alaphír box.net- és Zoho-felhasználóknak, hogy előbbi integrálta a Zoho Writert.

3. A Google beadta a derekát: indai kormányzati nyomásra kitakarják az Earthből a kulcsfontosságú indiai katonai létesítményeket. Gyorsan mindenki mentse el, amit még lehet.

4. Nagyon fontos, mi sem tudjuk eleget hangsúlyozni: címkézni, címkézni, címkézni! A Pew nem olyan régi mérése szerint (PIP_Tagging.pdf) minden harmadik amerikai netező felcímkézett már valamilyen webes tartalmat. A címkézésben a del.icio.us, a flickr, a youtube és a technorati felhasználói járnak az élen.
Tagging is gaining prominence as an activity some classify as a Web 2.0 hallmark in part because it advances and personalizes online searching.
5. Végül pedig egy kiváló videó a web 2.0-ról, Michael Wesch-től, a kansasi állami egyetem kult. antropológia-professzorától:



Az előzmény ugye ez volt:

Címkék: kávéhoz filozomatika
2007.02.04. 23:13. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon király a Michael Wesch-videó, benne van ez a lelkes webkettes pozitiv (?) lüktetés.
Ez kell nekünk! Nem monoton hangon végigmagyarázott félórás kiselőadás, hanem egy pörgős, zenés, ötletes videó. Nagyon jó, még több ilyet.
Tényleg szuper a videó!!