Szánalmas, de erről is a TechCrunch számol be. Szóval az utóbbi idők (évek?) egyik ígéretes európai közösségi szájtjába, a Plazesbe injekcióztak némi tőkét. Kevesebb mint 3 millió euróról van szó, tehát ezzel nem fogják megváltani a világot, de arra minden bizonnyal elég lesz, hogy az alaplépéseken átlendüljenek, és megnézzék, érdemes-e egyáltalán ilyen jóhelyes (sic!) térképes mashupot csinálni ezen a piacon.
Azzal együtt, hogy van egy csomó klassz fícsörük újabban, például mobiltámogatás meg Skype, a bevallott 40 ezer júzer egyelőre meglehetősen kevésnek hangzik. Főleg, hogy a legnagyobb rész - német-svájci fejlesztés ide vagy oda - továbbra is odaátról, az USA-ból érkezik.
A Plazes ötlete az, hogy ha megmondjuk, hogy éppen hol vagyunk, ehhez az infóhoz személyre szabva lehet mutatni közelben található jó helyeket.
Nehéz lenne megmondani, hogy mi egy ilyen szolgáltatás sikerének sarokköve. Lehet, hogy valami már működő, esetleg átfogó szórakozóhely-, és egyéb szolgáltatásos adatbázissal kellene összegereblyézni. Esetleg még mindig túl lila a felhasznlóknak ez az egész. Avagy 40 ezer ember még nem kritikus tömeg.
Azzal együtt, hogy van egy csomó klassz fícsörük újabban, például mobiltámogatás meg Skype, a bevallott 40 ezer júzer egyelőre meglehetősen kevésnek hangzik. Főleg, hogy a legnagyobb rész - német-svájci fejlesztés ide vagy oda - továbbra is odaátról, az USA-ból érkezik.
A Plazes ötlete az, hogy ha megmondjuk, hogy éppen hol vagyunk, ehhez az infóhoz személyre szabva lehet mutatni közelben található jó helyeket.
Nehéz lenne megmondani, hogy mi egy ilyen szolgáltatás sikerének sarokköve. Lehet, hogy valami már működő, esetleg átfogó szórakozóhely-, és egyéb szolgáltatásos adatbázissal kellene összegereblyézni. Esetleg még mindig túl lila a felhasznlóknak ez az egész. Avagy 40 ezer ember még nem kritikus tömeg.
Té, mint Tamás 2007.02.05. 22:50:08
darszon 2007.02.06. 11:54:01