11.30–12.15 Nagy cégek, intézmények bloggerei, multis-bloggerek: a blog mint vírusmarketing - Bögel György (CEU), Hamvas Bálint (MEC Interaction), Máth András (Ringier), Szeszlér Vera (Arcus Interactive Group) - Moderátor: Román Balázs (Kreatív Magazin)
A hozzászólók közül Bögel György tette az érdemleges megállapításokat. Először is elmesélte, hogy nem kap pénzt a blogjáért, viszont nem is szól bele a cég, hogy miről ír. Jó, olyan megkötések vannak, hogy napi magyar politikáról nem, meg a cég hírnevét nem lehet sérteni, de ennyi. Őszintének hatott, úgyhogy mi készséggel el is hittük neki.
Azt mondja, szerinte nincs olyan, hogy a vállalati blog. Sokféle az indíttatás és a környezet, amiben blogolnak ezek az emberek. Érdekes felvetés volt, hogy mi van a promóblogokkal. Hamvas Bálint szerint ezek nem hiteles blogok. Súlytalanok, problémásak. Máth nem értette, mi az hogy promóciós blog és hogy miért van erre szükség. Érdeklődést felkelteni? - mélázott magában. Szerinte nem gondolják végig, hogy ezt rendszeresen kell írni. Érezhetően ő sem gondolta végig, amikor belekezdett nemrégiben a blogolásba. De ma már tapasztaltabb.
Szeszlér Vera szerint a fő szabály, ha egy cég termékét akarja bevezetni egy blogon, hogy nem szabad átverni az olvasót. Be kell vállalni, hogy szerepet játszik a blogger, és akkor van esély, hogy sikeres lehet. Bögel szerint azok a jó pr-blogok, amik nem pr-szagúak. És hát ebben is van igazság.
Értékelés: a vita közepes volt. Bögel láthatóan felkészült és érdeklődő, de sajnos nem sikerült végigvenni egyetlen tipikus blogra írt reklámkampányt, stratégiákat, az egész pr-blogolás hasznosságát. Szóval mindenki elmondta a véleményét, ami nem feltétlenül támaszkodott valós tapasztalatokra. Azért a téma érdekes.
A hozzászólók közül Bögel György tette az érdemleges megállapításokat. Először is elmesélte, hogy nem kap pénzt a blogjáért, viszont nem is szól bele a cég, hogy miről ír. Jó, olyan megkötések vannak, hogy napi magyar politikáról nem, meg a cég hírnevét nem lehet sérteni, de ennyi. Őszintének hatott, úgyhogy mi készséggel el is hittük neki.
Azt mondja, szerinte nincs olyan, hogy a vállalati blog. Sokféle az indíttatás és a környezet, amiben blogolnak ezek az emberek. Érdekes felvetés volt, hogy mi van a promóblogokkal. Hamvas Bálint szerint ezek nem hiteles blogok. Súlytalanok, problémásak. Máth nem értette, mi az hogy promóciós blog és hogy miért van erre szükség. Érdeklődést felkelteni? - mélázott magában. Szerinte nem gondolják végig, hogy ezt rendszeresen kell írni. Érezhetően ő sem gondolta végig, amikor belekezdett nemrégiben a blogolásba. De ma már tapasztaltabb.
Szeszlér Vera szerint a fő szabály, ha egy cég termékét akarja bevezetni egy blogon, hogy nem szabad átverni az olvasót. Be kell vállalni, hogy szerepet játszik a blogger, és akkor van esély, hogy sikeres lehet. Bögel szerint azok a jó pr-blogok, amik nem pr-szagúak. És hát ebben is van igazság.
Értékelés: a vita közepes volt. Bögel láthatóan felkészült és érdeklődő, de sajnos nem sikerült végigvenni egyetlen tipikus blogra írt reklámkampányt, stratégiákat, az egész pr-blogolás hasznosságát. Szóval mindenki elmondta a véleményét, ami nem feltétlenül támaszkodott valós tapasztalatokra. Azért a téma érdekes.
Címkék: web2.2
Szólj hozzá!
2007.02.28. 18:47. írta:
hírbehozó