5 évig még tuti bővül a Gmail

Egyes számítások szerint öt évig emelkedik még rendszeresen a Gmail tárhelye. A végső érték pedig 3,47 gigabájt lesz. Aki máshogy számol, szóljon.
Címkék: google gmail
2007.03.17. 21:07. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én nem értem, hogy miért állna meg?
Nagy ütemben nő az elérhető sávszélesség, és a háttértárak kapacitása is. Emellett viszont a tárolt/küldött adatok mennyisége is nő.
Nemrég még egy-két floppy lemez elég volt arra, hogy a lényegesebb dolgokat magunkkal hordjunk. Ennek a kapacitása 1.44 Mb volt. Az 1 Gb kapacitású háttértár elképzelhetetlen volt a 20-40-80 Mb-os vinyók korában.
Ugyanilyen módon ha megállna a Google 3 és fél gigánál, akkor rövid időn beül utolérné mág a freemail.hu is :-) Egyrészt a Google szeret mindenki előtt járni egy lépéssel, másrészt pedig a szükségletek is nőnek.
Pár évvel ezelőtt minden magyar ingyenes e-mail szolgáltató még 5 Mb tárhelyet ajánlott. Most a vipmail.hu pl. már 100 Mb-ot kínál. Ezen felül a több Gb-os szolgáltató is több van, nem kizárólag a Google.
Tehát szerintem a változás a folyamatos, és nagyságrendbeli lesz még sokáig.
Egyébként nekem már most is sokszor gondot okoz az, hogy a Gmail esetében egy e-mail maximum 10 Mb lehet.
mi lesz 5 év múlva, édes istenem, ugyan azt ki tudja...
Hát elég pihent ember lehet, aki ilyeneket találgat, amikor még a Google sem ejtett egy szót se arról, hogy megállna. Ennek is sok a valóságalapja...
Különben annyira nem jár így sem a csúcson, mert nem is egy szolgáltató van, ahol nagyobb a tárhely.
Bár engem is leginkább a küldhető (és a fogadható) levélméret zavar.
Bocs én 3,495-öt számoltam...
"Bocs én 3,495-öt számoltam..."

hát ez meg hogy jött ki?

Nem 29,807,073,034 bit?