Két korty marketing

Első korty. Azokon a blogokon, ahol nincs kép a szerzőről, mégis a legfelső (legszembetűnőbb) hirdetésen egy emberi arc látható, valószínűleg sokkal hatásosabb hirdetések, mint a szövegesek. Én például fél évig hittem azt, hogy az egyik blog szerzőjét ábrázolja a kép. Kiderült, mikor egyszer végre rákattintottam, hogy csak egy hirdetés. De a reklámarc mélyebben a tudatomba égett, mint bármelyik tévéspotban megjelenő sztáré.

Második korty. Vajon lehet-e hirdetési felületként értékesíteni egy blogger laptopjának hátlapját.
Címkék: marketing
2007.03.18. 10:35. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Második korty: hja, tök király kis videót csináltak Leah Culver laptopjáról :)
a második krdés inkább úgy érvényes, hogy fizet-e még a jövőben valaki ilyesmire? Hiszen ott, abban az esetben, közel sem az volt szerintem a reklám, hogy egy apple laptopnyit kifizetett 30 cég, hanem hogy mindeki írt róla, képpel, mert első volt. Mint a millió dolláros weboldal.
human: igaz, hogy ők votak az elsők, de ez esetben asszem többről van szó, mint az általad is említett millió dolláros weboldal. Ha a blogger feltűnik minden a hírdető számára fontos helyen (pl. IT cégeknek a konferenciák, bemutatók, CeBit), akkor fizethetnek mondjuk a ruhájukon hordott hírdetésekért, vagy épp a laptop márkájáért. Persze ehhez nem elég 1 bloggert fizetni, és nyílván nem is nagy összeget kapna egy blogger. De ez mindenképp egy hatásos marketing eszköz. Kérdés, hogy mennyire veszítik el ezek a bloggerek a bizalmat egy ennyire feltűnő reklám után.