Itt az új Freemail

Csak hogy ne a youtube-os posthoz írjátok a freemailes kommentjeiteket. Szóval már egy jó ideje elérhető az új freemail tesztverziója. (Akik jól informáltak, ismerték a nem is olyan titkos url-t.) Na de mostantól már mindenki próbálkozhat a megújult levelezővel.

Egyelőre meredek bugok nehezítik a barangolást. Van IM/chat benne, akárcsak az Indafonban. Erről jut eszembe Ádám napokban postolt nyílt levele a Freemail készítőinek.

Na de most itt az idő. Mondjátok el, milyennek látjátok az új Freemailt.
Címkék: voip chat email
2007.04.11. 12:53. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekem a freemail.hu/fm/login volt a bookmark, azon még a régi jön 25mb tárral.. amúgymeg úgyis csak pop3azok, mindenesetre elég lassúnak, bonyolultnak tűnik, de azért az 1 giga szép.
Én buggal még nem találkoztam. Ti mikre bukkantatok? :-)

Új lett, de én sokkal többet vártam tőle. Pláne ahhoz képest, hogy állítólag 1 éve dolgoztak rajta. Bár ezt az iWIW-nél már megtapasztaltuk...a T-Onlinenál lassan örölnek azok a bizonyos...

A tárhely méret jó.
Azt hittem ezt a frame-es dolgot 2007-ben végre elfelejtik, de nem jött össze.
Az egész felület nem alkot egy egységet. Valahogy olyan érzésem van, mintha egy kezdő webfejlesztő dobta volna össze, semmi profizmus nincs benne.
Kedvencem a kilépés gomb, mindenféle formázás nélkül! :-)
A névjegy egy jópofa ötletnek tűnik.

Szerintem fog ez fejlődni; most ráeresztették a népet, aztán majd csiszolgatják szépen.
hú, a framek az ciki.. pda-n még nem mertem megnézni. a régi sosem ment.
Rondának ronda, az biztos.
Hát ronda meg bugos egyenlőre. Telefonálás/fotótár/képeslap halott teljesen. Ja most éppen az üzenetküldés se megy.
A Telefonálás fül még mindig nem működik, pedig bejelöltem a Telefon letöltését.
Elég rossz kezdet.Assze jónéhány embert lvesztenek ezzel a bug-sorozattal
Eszméletlenül szánalmas hozzá az az oktatószerű akármi. Szinte már paródia.
Mekkora arcuk lett az 1gigával... lol!
A gmail vagy a walla.com már az előző freemail előtt is 3gigát adott ingyen és sokkal több lehetőséggel szolgáltak már akkor!
Cinkes minden, amibe a rózsaszín homocég beleteszi a kezét, vagy mi...
a felhasználási feltételek viszont elég viccesek.. pl. az van benne, hogy tilos trágár ill. szexuális tartalmú emailt küldeni (a kettő gyakran együtt jár)

meg, hogy tilos rosszat mondani róluk(!)

a homáron van is még erről vmi..
Én mindig bejelöltem, hogy az e-maileimet ne nyissa meg egyből,akkor kinyitás nélkül tudom törölni as spameket. Az újnál az istenér nem találtam rá módot,hogy töröljem anélkül hogy megnyitnám...

Bonyolultnak tűnik
ez a levél egy "spam" gomb-ot rakhattak volna bele, az alap gombok közé..de mindegy úgyis csak külső várfalam
Elég szar, szerintem. Ugyanazokat az alapdolgokat több molyolással lehet elérni, az extrák meg nem mozgatnak.
wegazzo said:
"Eszméletlenül szánalmas hozzá az az oktatószerű akármi. "

most szerinted a a tvben menő internetpercekatkomtámogtásával nem szánalmas? képtelenség. :) mikor nyomják a netet a nagymama v1.0-ának, akkor mindent be kell vetni, hogy legyen előfizető. De nekem végülis mindegy, hogy mit nem használok. Ilyen tesztfióknak jó a freemail. webkettes tesztfiók. :D
mennyire tré, hogy fckeditort használ :D

jójó a cucc, de nem már, hogy képtelenek voltak egy sajátot fejleszteni?! :D

meg ez a frame-es megoldás, szánalmas és randa
Eszméletlenül gyenge lett. Itt volt a nagy lehetőség, de ez zérus.
A Homáron pont a legjobb részeket nem csemegézték ki az eulából de most megtettem :)

Manuáltrekkbekk:
karma.blog.hu/2007/04/11/mai_hahota_freemail_felhasznalasi_feltet
Ez a névjegy rész mondjuk hasznos lehetne, ha az iwiw accountomat tudnám ide bekötni, ill. iwiw adatlapokban tudnék vele keresni.

Ha már egyszer van telefonkönyv a portfolióban, minek mégegyet építeni?
még nem láttam. sőt a régit sem láttam. utoljára a regisztráció alkalmával voltam fent a freemailen és ez továbbra is így lesz. webes felületen gmailt használok.
Engem nem győzött a kis flash füzetecske, bár igazán ötletes!
Gmail forever.
Botrányosan sz*r lett...!! Komolyan, el sem hiszem, hogy ilyet fejlesztő ki mert adni a kezéből. Részemről ennyi volt a Freemail univerzum, az átirányítás opciót már aktiváltam is.
zsolti said:
"Ha már egyszer van telefonkönyv a portfolióban"

pont kedden kerestem volna embereket az iwiwen, és mire majdnem minndenkit és mindent találtam, csak telefonszámokat nem, pedig ismertem mindenkit. e-mailt írni meg lusta voltam, (kikopizgatni a mélcímeket, leveletfogalmazni), vagy ott összekattingatni a címzetteket, hagytam a fenébe. Olcsóbb lett volna ugyanis annyi embert felhívni, mint fél órát szenvedni a keresgéléssel.
szép és jó csak éppen opera alatt használhatatlan
Nagyon jó az új freemail. Csak egy icike-picike bajocskája van. 2 napja nem lehet belépni. Adatbázis hiba miatt kidob. Tényleg sokkal jobb. Nem kell idegeskedni a sok email miatt......
kedvenc bugom:

megnyitok egy emailt, amihez kép van csatolva. szépen megjelenik..
megnyitok egy másikat is. és hoppp... megjelenik mind a két levél csatománya.. és így tovább. 5 levél megnyitása esetén mind az 5 email képe egyazon emailban. holott még a feladók is más személyek... :) űberciki.. csak hogy trendi legyek.
Safari alatt el sem lehet olvasni a bejövő leveleket!

Ekkora egy vackot!

Ja és iszonyatosan ronda!
Én még nem küldtem vele levelet, bele se mélyedtem rendesen, csak beléptem, aztán megnéztem a forrást. És ott nagybetűs kódokat láttam. Meg kereteket. Meg XHTML doctype-ot, amikor nem is az: az egyik oldalon 97 hibát talált a Validator. Ilyen webalkalmazást 2007-ben... :(

És valóban ronda.
Opera alatt nem mutatja a leveleimet, csak a listát, de a levéltörzset nem. Csak így tovább t-onlajn, csesszetek el mindent, amit megvesztek. :DDD
Hát izébizé.
A firefox lehet az oka, de még az inboxot se lehet megnyitni...
igazán remek.

nagy viktória 2007.05.09. 13:03:19

egy kalap szar az egész!

fagy állandóan a levelek olvasásakor vagy küldésekor,a gyorshivó miatt??

amúg a gyorshivó a kutyának se kell!idegesitő és tök felesleges!

és a szöveg amit kapok levelet hiányzik a levél fele mindig!az elküldöttekben meg ottvan..és még ezer hiba!egy kalap szar az egész.elbaszták!