Levelezz ismeretlenekkel

Akik anno azért nem kattantak rá az ismeretleneknek való emailküldözgetésre, valamint a saját jövőbeni magukkal való levelezésre, mert nem volt elég megkapó a dizájnja ezeknek a szájtoknak, azok most a mailtothefuture.org és a mailastranger.org oldalakon újra próbálkozhatnak. Jó ismerkedést és időutazást! (Köszönjük a tippet Zoltánnak.)

[update] Közben írt a magyar fejlesztésű üzenet.net vezetője is. "Majd a mindenkinek küldött üzeneteket és a publikussá vált üzenetet itt lehet olvasni: üzenetek.net."
Címkék: lol email
2007.04.16. 14:39. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én a www.futureme.org/-ot ismertem már régebben, ott nincs nagy dizájn, de nagyon telibetaláltam magam annó a levelemmel :)
Na akkor üssetek fejbe, ha valami tévedés folytán regisztrálnék a mailastranger-en....Ki a fene akar idegenektől spamokat kapni...?!?!?
Magamnak a jövőbe, az már nem rossz poén. Magányosok előnyben :-)
az üzenet vezetője azt mondhatná meg, hogyan lehet törölni....onnan...
bazze, ez szar, kipróbáltam, és az alattam kommentelő jimmytől kaptam választ!! :)) ennyien vagyunk? lol.
aztán én is kaptam egyet mástól angolul, magyar emailről.. ez így nem vicces :)
hova tűnnek itt a hozzászólások?
(úgy látom, belépés nélkül nem lehet írni)

azt írtam pár órája, hogy ez az egész mailastranger egy lol, ugyanis kipróbáltam, és mitteszisten, a mailem az egyik itteni komentelőhöz érkezett meg, haha, aztán meg én is kaptam levelet angolul hunból... szóval melyikőtök csinálta? a domain is magyar néven van... szal szólhatott volna vki, hogy most indult vkinek a hátsó udvarából.

stupidlovesong 2007.04.16. 22:32:04

küldtem egy párat (bocsánat, aki kapott), mindenki magyar volt tényleg :)
ha valakinek sok mondanivaloja van, jol johet. :)