Greasemonkey: Gmail

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem ismertem a greasemonkey-t, de most hogy utananeztem ugy erzem os is nelkulozhetetlen firefox kiegeszitove vallik. thx :)
gmail superclean még viccnek is rossz, annál az alap gmail felület is ezerszer jobb.
Olyat tud-e valaki, hogy tudnám eltűntetni az "on behalf of ...gmail.com" szöveget akkor, ha céges címről küldeném a levelem?

Az Outlook-ban így jeleníti meg, és ez nem igazán jó...
Emiatt pedig nem szeretnék visszatérni az Outlookra, mert egyébként abszolút Gmail-fan vagyok! :)
Furcsának tűnt képről ez a Gmail Superclean. Kipróbáltam, de hamar ki is kapcsoltam. Vakít a nagy fehérsége.

A Filter Assistant se aktív már, mert valahogy nem tudtam úgy belépni, hogy be volt kapcsolva (707-es hibaüzenetet kaptam, ha jól emlékszem).