Végtelen számú Joost-meghívó

Újabb mérföldkőhöz érkezett a forradalmi p2p videószoftver. Feloldották a meghívóküldési korlátot, úgyhogy ezentúl számolatlanul szórhatja mindenki az accountokat. Ha nektek még nincs, és szükségetek van meghívóra, írjatok.
Van automatikus meghívókérés is. (thx fraki)
Egyben azt is bejelentették, hogy a héten már elérhető lesz a Universal Music csatornája is.

[update1] Több mint 100 meghívót küldtem ki néhány óra alatt. Huh.
Címkék: joost
2007.05.24. 19:17. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kipróbálta már valaki itthon, hogy filecserélők adatforgalmának sebességcsökkentése hatással van-e erre is? Vagy ennek a p2p-je másképp működik?
tudtommal titkosítja a forgalmat, tehát hacsak nem minden ismeretlenre alkalmazzák a sebességcsökkentést, akkor nem befolyásolja
Kérek meghívót.
Köszönöm.
Kérnék én is egy meghívót! Előre is köszönöm!
FIGYELEM!
A meghívóküldéshez emailcím és egy név szükséges. Ezeket az adatokat NE ide írjátok, hanem küldjétek mailben:
webisztan kukac gmail
Nekem is, ha nem gond. Köszönöm!
Az email cím szerepel a profilomban (vagy mi az). Azt hittem az elég lesz.
Mindegy, levél megy.
Valaki küldjön akkor már neekm egy meghívót ide:
nando42@gmail.com
Nándo

már nagyon rég vadászom rá!
Sziasztok !

Én is.. én is.. én is kérek egy meghívót...Köszi
Odalinkeltem a meghívóosztó oldalt, emberek.
Csak nekem nem jönnek be a csatornák? Végtelen "Coming up" felirat...
Nekem se jön be semmi, csak "coming up" :(
Ráadásul olyan ügyesek, hogy csak Inteles Mac-ra csináltak programot! UNIBIN? egyszer majd, vagy soha!