Crunchgear meets Budapest

Akkor szavazzatok arra, hogy a Crunchgear bloggere, John Biggs tegyen egy kitérőt Budapest irányába. Mit kell tudni Biggsről? A Gawker geekblogjának, a Gizmodónak volt munkatársa, majd átnyargalt a Techcrunch alá tartozó kütyübloghoz, a Crunchgearhez. Beszéltem vele egyébként, és azt mondja, a következő két hétben valamikor tudna jönni. Az iPhone még nem száz százalék, de próbál hozni egyet.
  • Akit érdekel, dobjon ide mailt.
via bigyó
Címkék: iphone meetup
2007.07.05. 11:19. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztem tuti van jópár ember, akiit érdekelne élőben...többek között engem is :D Az időpont nekem mindegy, csak lehetőleg 17 óra után legyen :)
"Uram, nem kell, hogy a hajlékomba jöjj, hanem csak egy szóval mondd, és meggyógyul az én lelkem!"

(Katolikus szentmise szövege)
A saját két szememmel láthatok élőben egy telefont? Beleborzongok a hatalmas lehetőségbe... Istenem, hogy lehetek ilyen szerencsés??
en is probalok vinni egyet, legfeljebb majd azt mondom, hogy bocs nem sikerult :(
Az a 4 Varsói azért még veszélyes lehet...