A beta csokoládé

A Wired alapítójának új startupja nemrégiben indult. A csokigyár marketingje a startupok marketingmodelljét veszi alapul. A lelkes netezők feliratkozást követően egy A és egy B jelzésű csokit kapnak, melyről megoszthatják véleményüket a gyártóval. A cég így egyből több legyet is üt egy csapásra: megismertetik magukat a csokiimádókkal, valamint nélkülözhetetlen visszajelzéseket kapnak az adott termékekről.

Ezek után nincs más dolguk, mint a legfinomabb csokikat kínálni a "betatesztelőknek". Az első csomagokat máris kipostázták a friscói csokifalókhoz. Ha minden igaz, előbb-utóbb más városokba, sőt, talán Európába is szállítanak a fekete csokitáblákból.
Címkék: marketing vásárlás üzlet bulvár startup
2007.12.11. 20:21. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilyen papírban van az IKEA chips is. De az nem béta, az már kőkeményen fizetős.
Nem találtam a visszajelzések között az "allergiás roham" checkboxot.
A csoki jó, kérdés, hány % kakaó van benne.
Na latom a marketingesek azert csak leereszkednek neha odaig, hogy a programozoktol tanuljanak. Nem szar, beta. (Eredetiben: this is not a bug, this is a feature - nem hibas, direkt ilyen)