A Wired alapítójának új startupja nemrégiben indult. A csokigyár marketingje a startupok marketingmodelljét veszi alapul. A lelkes netezők feliratkozást követően egy A és egy B jelzésű csokit kapnak, melyről megoszthatják véleményüket a gyártóval. A cég így egyből több legyet is üt egy csapásra: megismertetik magukat a csokiimádókkal, valamint nélkülözhetetlen visszajelzéseket kapnak az adott termékekről.
Ezek után nincs más dolguk, mint a legfinomabb csokikat kínálni a "betatesztelőknek". Az első csomagokat máris kipostázták a friscói csokifalókhoz. Ha minden igaz, előbb-utóbb más városokba, sőt, talán Európába is szállítanak a fekete csokitáblákból.
Ezek után nincs más dolguk, mint a legfinomabb csokikat kínálni a "betatesztelőknek". Az első csomagokat máris kipostázták a friscói csokifalókhoz. Ha minden igaz, előbb-utóbb más városokba, sőt, talán Európába is szállítanak a fekete csokitáblákból.
zebi 2007.12.11. 21:09:24
Nem találtam a visszajelzések között az "allergiás roham" checkboxot.
smidgen 2007.12.11. 22:21:22
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.12.12. 01:03:33
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.12.13. 02:26:37