Mielőtt mobilt vásárolnánk...

Van az a pillanat, amikor az ember elveszti a türelmét. Elege van a szikrázó flasholdalakból, a béne technikai specifikációkból. Könyörgöm, csak azt szerettem volna megtuni, hogy ez a mobil kell-e nekem, tudja-e, milyen használni, meg egyáltalán.

Az emulált mobilinterfészek legalább abban segíteni szoktak, hogy az első nehéz körön - képes lennék-e ezt a mobilt legalább egy hétig szeretni - átlendítsenek. Na kábé hasonló tapasztalatokból, élményekből születhetett meg a Tryphone oldal, mely bár egyelőre csak négy telefonról ad emulált verziót, azért remélem a jövőben roham léptekben csinálnak újabb és újabb telefonokról online tesztelhető verziót. A készülékeket lehet értékelni és demókat nézegetni róluk. De a lényeg a tesztfelület.

Valamit magára adó mobilgyártónak saját honlpaján kellene így reklámoznia készülékeit. Nyilván oka van, amiért még mindig inkább a flashbe öntött önthirdetéseket erőltetik.
Címkék: mobil startup hellókarácsony
2007.12.13. 10:39. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát ettől nem ájultam el. Nekem Pearl van, de a prezentáció meglehetőssen korlátos róla, és pont azokat az elemeket nem lehet lemodellezni, amik kézben tartás közben pillanatok alatt döntenek a megvásárlás sorsáról.
A Sony Erocsson oldalan tesztelhetok a telefonok.
Jopofa, de kicsit hasznalhatatlan. Nekem nem lenne turelmem vegigkattintgatni :). Azert az igazi kanaan akkor jon el, ha majd kezben kiprobalhatsz 5-10 keszuleket, amikor bemesz egy kereskedohoz (netan magukhoz a szolgaltatokhoz). Gondolom meg ugyanugy nem lehet ilyet, mint 99-ben, amikor eloszor vettem telefont :) Vagy mar lehet?

Ha valaki speckokat akar nezegetni, meg hasonlitgatni (flash nelkul), akkor erdemes a www.gsmarena.com oldalon probalkozni. (Mondjuk altalaban ugyis 1-2. helyen hozza a gugli.)
Szerintem meg igenis jo, elgalabb a menu hasznalata/hulyesegei miatt nem fogok karomkodni.. ha bovul a telefonok szama, akar jo is lehet..:)
Megírták már előttem, de a SonyEricsson oldalán ki lehet próbálni élesben a telefonokat.
atleta.hu
médijamárkóban végig lehet taperálni és ki lehet próbálni az összeset.
az hagyján, hogy a SE telefonok kipróbálhatók, de már 5 éve is azok voltak.
Sőt, mielőtt megvettem anno a jó öreg Nikon CP 5700-t, itt jól ki is próbáltam: www.nikoncoolpix.com/livemanuals/NK011/pkg/simulation/sim.html?prodPa

De van itt még néhány Pana termék is:
www.panasonic.com/CONSUMER_ELECTRONICS/live_manuals/default.asp#

meg még sok más is.