A véleményvezér fiatalok többségében nők és odáig vannak a reklámügynökségekért

Anno szándékosan nem írtam a Szonár.hu közösségi szájtról, mert egészen egyértelmű, hogy a szolgáltatás egy hazai marketingügynökség reklámfogása. Azzal meg foglalkozzanak a reklámszaklapok.

A szinte leplezetlenül adatgyűjtésre és kontrollcsoportra használt júzerekből ki is nyerték az első adag statisztikát. A sajtóanyag szerint 6000 fiatal van a rendszerben, és őket is kérdezte meg az ügynökség. Bár nincs megemlítve, de nyilván a felmérés adatai nem reprezentatív mintából álltak össze. Mazsolázgatok:
Az ifjú véleményvezérek legkedveltebb tevékenysége mi más lenne, mint a csevegő programok használata (instant messaging és chat felületet) és az levelezés, de előszeretettel töltenek le tartalmakat, játszanak online játékokkal, vagy nézegetnek videókat is. A kutatásban részt vevők nem szerinti megoszlását vizsgálva szembetűnő volt az ifjú hölgyek számbéli fölénye: a kérdőív kitöltőinek ugyanis 74 százaléka lány volt. Marketing szakemberek figyelmébe ajánlott, hogy mind a kérdőíves aktiváció, mind pedig az oldalon regisztrált felhasználók nembeli arányát tekintve, úgy tűnik, véleményformálás és a fogyasztói tapasztalatok megosztása terén a gyengébbik nem az erősebb.
Ezek az adatokat és következtetéseket nyilván a torz mintavétel és a szájt tendenciózus dizájnja implikálta. Amúgy meg fogalmam sincs, hogy kik és miért regisztáltak ebbe a "szolgáltatásba". Szerettek volna statisztikai adat lenni egy reklámügynökség exceltáblájában? Jobb megoldás most hirtelen nem jut eszembe.
Címkék: marketing kommuniti
2007.12.14. 10:59. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketingszakemberek figyelméba ajánljuk, hogy legújabb felmérésünk szerint a gyermeket - akár otthon, akár kórházban, akár az autó hátsó ülésén stb. - világra hozók nembeli arányát tekintve a gyengébbik nem erősen túlreprezentált.
Az ún. anyák előszeretettel foglalkoznak a kis csöppségükkel, például etetik, tisztába rakják, babusgatják őket.
A jövő nemzedékének véleményformálásában játszott proaktív szerepüknél fogva ideális bab(l)a ...


juj
Igen, és a legfrisebb brit kutatások szerint egyre nő az anyás szülések száma is..
"véleményformálás és a fogyasztói tapasztalatok megosztása" - ezek pozitív dolgok?
a Myvip nevű trágyadombon hirdették anno ezt az oldalt elég agresszíven úgy emlékszem. onnan kerülhettek oda a kislányok. elég sok kislány van ott.
Kobaljov: Erdekes, en azt olvastam, hogy stagnal :)
Helyesn: többséGÜKben.