Bár a hírt már év legelején lehetett hallani, az Etarget csak most adta ki a hivatalos sajtóközleményt:
Nyilván az Etarget hirdetéseinek relevanciáját erősíti ha ilyen erős szájtok kerülnek a porfóliójába, ugyanakkor én továbbra sem látom, hogy az Etarget akár csak megközelítően is olyan releváns hirdetéseket tudna szórni, mint a nagy rivális Google. Bár lehet, hogy épp a mostani megállapodás segíti majd hozzá a magyar hirdetési rendszert ahhoz, hogy sokkal több ügyfél hirdessen rajtuk keresztül, ergo: javuljon a relevancia.
Amúgy érdekes fejlemény mindez annak fényében, hogy a T-Online nemrégiben kötött megállapodást a Google-lal arról, hogy keresőjüket (ok.hu) a Google szolgálja ki. Biztos vagyok benne, hogy a Google nagyon szerette volna ha az origo-freemail-iwiw oldalakon a Google AdWords hirdetései jelennek meg. Úgy tűnik azonban, hogy Nikesh Arora, a Google európai vezetőjének akkori személyes jelenléte a t-online-google megállapodáson sem volt elég meggyőző a T számára.
január első hetében csatlakozott hirdetési rendszeréhez Magyarország legolvasottabb hírportálja az [origo], illetve a leglátogatottabb magyar oldal, az iWiW is. Az együttműködéssel a vállalat a pay-per-click (PPC – kattintás-alapú) hirdetési piac vezető szereplőjévé vált, hiszen ezzel a lépéssel a Sanoma és Index oldalai mellett már minden nagyobb hálózaton megjelennek az Etarget hirdetései.A kását nem eszik olyan forrón. A megállapodás értelmében bár az origón tartalmilag célzott hirdetések jelennek meg, ugyanakkor a Freemailen és az iWiW-en általános linkeket fog kiszórni az Etarget.
Nyilván az Etarget hirdetéseinek relevanciáját erősíti ha ilyen erős szájtok kerülnek a porfóliójába, ugyanakkor én továbbra sem látom, hogy az Etarget akár csak megközelítően is olyan releváns hirdetéseket tudna szórni, mint a nagy rivális Google. Bár lehet, hogy épp a mostani megállapodás segíti majd hozzá a magyar hirdetési rendszert ahhoz, hogy sokkal több ügyfél hirdessen rajtuk keresztül, ergo: javuljon a relevancia.
Amúgy érdekes fejlemény mindez annak fényében, hogy a T-Online nemrégiben kötött megállapodást a Google-lal arról, hogy keresőjüket (ok.hu) a Google szolgálja ki. Biztos vagyok benne, hogy a Google nagyon szerette volna ha az origo-freemail-iwiw oldalakon a Google AdWords hirdetései jelennek meg. Úgy tűnik azonban, hogy Nikesh Arora, a Google európai vezetőjének akkori személyes jelenléte a t-online-google megállapodáson sem volt elég meggyőző a T számára.
2008.01.09. 11:02:44
Scarface88 2008.01.09. 12:30:42
Pas · http://pasthelod.hell-and-heaven.org 2008.01.09. 13:50:50
Aki vett már bármit internetes hírdetésen (0,5 %) keresztül, annak puszi a hasára, hogy életbentartja helyettünk is ezt a szájbakúrtul fejetetejéreállított web2-t :]
Pol 2008.01.10. 20:35:53
www.netnap.hu/kezdolap/5164
2008.01.11. 10:47:44
A kedvenc mondásom: fizess mogyoróval és majmokat kapsz.
evenorbi · http://linuxman.freeblog.hu 2008.01.11. 16:56:11
gabesas 2008.01.11. 19:14:17