Jönnek az iWiW-re az etargetes hirdetések

Bár a hírt már év legelején lehetett hallani, az Etarget csak most adta ki a hivatalos sajtóközleményt:
január első hetében csatlakozott hirdetési rendszeréhez Magyarország legolvasottabb hírportálja az [origo], illetve a leglátogatottabb magyar oldal, az iWiW is. Az együttműködéssel a vállalat a pay-per-click (PPC – kattintás-alapú) hirdetési piac vezető szereplőjévé vált, hiszen ezzel a lépéssel a Sanoma és Index oldalai mellett már minden nagyobb hálózaton megjelennek az Etarget hirdetései.
A kását nem eszik olyan forrón. A megállapodás értelmében bár az origón tartalmilag célzott hirdetések jelennek meg, ugyanakkor a Freemailen és az iWiW-en általános linkeket fog kiszórni az Etarget.

Nyilván az Etarget hirdetéseinek relevanciáját erősíti ha ilyen erős szájtok kerülnek a porfóliójába, ugyanakkor én továbbra sem látom, hogy az Etarget akár csak megközelítően is olyan releváns hirdetéseket tudna szórni, mint a nagy rivális Google. Bár lehet, hogy épp a mostani megállapodás segíti majd hozzá a magyar hirdetési rendszert ahhoz, hogy sokkal több ügyfél hirdessen rajtuk keresztül, ergo: javuljon a relevancia.

Amúgy érdekes fejlemény mindez annak fényében, hogy a T-Online nemrégiben kötött megállapodást a Google-lal arról, hogy keresőjüket (ok.hu) a Google szolgálja ki. Biztos vagyok benne, hogy a Google nagyon szerette volna ha az origo-freemail-iwiw oldalakon a Google AdWords hirdetései jelennek meg. Úgy tűnik azonban, hogy Nikesh Arora, a Google európai vezetőjének akkori személyes jelenléte a t-online-google megállapodáson sem volt elég meggyőző a T számára.
Címkék: marketing iwiw etarget
2008.01.09. 10:41. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inkább szórt hirdetések jelenjenek meg, mint indiai és koreai cégek hirdetései az Adsense-ben magyar nyelvű oldalon, amint az gyakorta megtörténik, valamint a bugyuta ál-mobiltűzijáték, álmobiliránytű és hasonló hirdetések.
eTarget? Hm, valahonnan ismerős. Áh, megvan! Az adBlock Plusba pár éve betettem egy filtert, ennyi :P

Aki vett már bármit internetes hírdetésen (0,5 %) keresztül, annak puszi a hasára, hogy életbentartja helyettünk is ezt a szájbakúrtul fejetetejéreállított web2-t :]
Az adblockról: én nem a felhasználó, hanem az szolgáltató szemszögéből tettem a megjegyzést, talán így érthetőbb. Lehet persze a reklámokat blokkolni, de ezzel egyrészt tönkreteszed a szolgáltatókat, másrészt megfosztod magad az új termékek megismerésétől. Igy a szolgáltatók vagy tönkremennek, vagy többet kérnek a reklámozóktól (ergo drágítja a terméket), vagy fizetőssé kell tenni a szolgáltatást. Valakinek ki kell fizetni a villanyszámlát, a hostingot és a webmunkások bérét, nem?

A kedvenc mondásom: fizess mogyoróval és majmokat kapsz.
@iii: szóval, ha megy a tv-ben a reklám, akkor ne lehessen elkapcsolni, mert ők abból tartják fennt magukat? Mi lesz ledközelebb? DVD áttekerhetetlen reklámokkal? Vagy kimész az utcára és addig nem mehetsz el a reklámok mellett, míg el nem olvasod? Szerintem jelentkezhetnél tesztalanynak. :)
Pol minden blogot teleszemeteled a semmitmondo szaroddal? mar bocs.