Még szerencse, hogy Hollywood épp sztrájkol. Már épp vörösszőnyeghiányunk volt.
A nagy techblogok összefogásából létrejött Crunchies unalmas eredményt hozott. Többek között ezért nem írtam róla semmit két nappal ezelőtt. Mi volt 2007 legjobb webes szolgáltatása szerintük? Hát persze, hogy a Facebook. Mi nem volt még meglepetés?
A Twitter, a Netvibes, a Meebo, a Zoho, a Techmeme, a StumbleUpon és a Kongregate egy-egy díja. Ezek a szolgáltatások évek óta ott vannak a weben, népszerűek, ismeri őket mindenki, aki egy kicsit is többet kattint a weben, mint amennyi feltétlenül szükséges lenne.
A Crunchies idei győzteslistája egyben azt is mutatja, hogy a TechCrunch, a ReadWriteWeb, a VentureBeat, a GigaOm (vagyis a webkettőben mérvadó blogok) 2007-ben sem talált jobb webes szolgáltatásokat, mint amikre már rátaláltunk 2006-ban (egyes esetekben még korábban).
Ne legyünk teljesen igazságtalanok: a Facebook, a Twitter és a Zoho 2007-ben valóban felnőtté vált. Mindhárom szolgáltatás tavaly lett igazán, átütően sikeres. Vagy azért mert hirtelen nagyon sok látogatót vonzottak, vagy azért mert innovációban jártak az élen.
Az idei Crunchies leginnovatívabb szolgáltatás díját az EarthMine vitte el. Korábban nem ismertem a szájtot. Az Alexa-adatokból az is kiderül, hogy egészen mostanáig nem is nagyon léteztek. Talán az EarthMine felszínre kerülése az egyetlen pozitív hozadéka ennek az oszkardíjasított techgálának.
A nagy techblogok összefogásából létrejött Crunchies unalmas eredményt hozott. Többek között ezért nem írtam róla semmit két nappal ezelőtt. Mi volt 2007 legjobb webes szolgáltatása szerintük? Hát persze, hogy a Facebook. Mi nem volt még meglepetés?
A Twitter, a Netvibes, a Meebo, a Zoho, a Techmeme, a StumbleUpon és a Kongregate egy-egy díja. Ezek a szolgáltatások évek óta ott vannak a weben, népszerűek, ismeri őket mindenki, aki egy kicsit is többet kattint a weben, mint amennyi feltétlenül szükséges lenne.
A Crunchies idei győzteslistája egyben azt is mutatja, hogy a TechCrunch, a ReadWriteWeb, a VentureBeat, a GigaOm (vagyis a webkettőben mérvadó blogok) 2007-ben sem talált jobb webes szolgáltatásokat, mint amikre már rátaláltunk 2006-ban (egyes esetekben még korábban).
Ne legyünk teljesen igazságtalanok: a Facebook, a Twitter és a Zoho 2007-ben valóban felnőtté vált. Mindhárom szolgáltatás tavaly lett igazán, átütően sikeres. Vagy azért mert hirtelen nagyon sok látogatót vonzottak, vagy azért mert innovációban jártak az élen.
Az idei Crunchies leginnovatívabb szolgáltatás díját az EarthMine vitte el. Korábban nem ismertem a szájtot. Az Alexa-adatokból az is kiderül, hogy egészen mostanáig nem is nagyon léteztek. Talán az EarthMine felszínre kerülése az egyetlen pozitív hozadéka ennek az oszkardíjasított techgálának.
Laci 2008.01.20. 21:19:58
Oszt akkor most mé'??:-)