Hat hónap bétázás után publikus lett a Pownce

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az első az australianopen.com látogatottságát mutatja.
előbb még nekem is azt mutatta d:
mert nem birjatok kivarni h a promozott weboldal utan bejojjon a tablazat.
bejött a táblázat... és nem a prowncét, hanem az ustralianopen.com-ét mutatta, teljes statisztikával, mindennel...
ÉS?

egyáltalán mik ezek, ki a szarnak kellenek ezek? nem értem hogy miből tud egy twitter megélni pl... teljesen fölösleges, semmi világmegváltó funkció és még szarul is néz ki :)
bénázás? ja nem, bétázás..
ez a pownce pedig jó ötletnek tűnt, dehát..
hát pedig a twitternél sokkal jobban néz ki és (amennyire én látom) a funkciói is jobbak

de hát aki előbb kész, megeszi a másikat

a jaiku tudtommal együtt indult a twitterrel, azt sikerült behozni gyakorlatilag
az még az érdekes, hogy a pownce mögött ugyabár a széthypeolt kevin rose áll, emiatt én azt hittem hogy a digg farvizén secperc alatt lenyomják majd a twittert

de ezek szerint amögött is áll valami webceleb, csak én nem tudok róla?
Adtam nekik elég időt. Nem jók ezek semmire.
Nem tudom, hogy mit vártok ezektől a dolgoktól? Mármint leírjátok, hogy szar, meg nem lehet használni semmire, de érvet azt egyetlen egyet sem. Ráadásul úgy, hogy mindenki tudja, ezek a cuccok, nem a magyar piacra lettek kitalálva. Nálunk ugye a nép kevés százaléka netezik, annak pedig a töredéke használja ezeket a cuccokat. Pl. 100 emberből jó ha egy ember ismeri az RSS-t.
Bocs, hogy linkelek, de Darren Rowse ma írt le 9 okot, hogy miért lehet hasznos egy bloggernek a Twitter:
www.problogger.net/archives/2008/01/23/9-benefits-of-twitter-for-bloggers/
ebben az evenorbi által ajánlott cikknek a kommentjeiben találtam ezt, ismeritek?

twittervision.com/

úgy tűnik, hogy a pownce görbéje elindult felfelé, most már a jaiku fölött van.


és ha már alexa, ez is érdekes:
www.alexa.com/data/details/traffic_details/pownce.com?site0=index.hu&site1=origo.hu&y=r&z=3&h=400&w=700&range=1y&size=Large

vagyis az index a dizájnváltás idején felfutott a maximumra, azóta pedig úgy tűnik, hogy lassú tempóban, de folyamatosan nő az origo előnye.

mennyire megbízhatóak az alexa adatai a magyar site-okra vonatkozóan?