Az idén is lesz Web 2.0 Symposium, ezúttal egy napos programmal készülnek a rendezők. Az idén Millenáris Teátrumban lesz a konferencia március 4-én, 35 előadót és vitaszereplőt várnak, 15 előadással és kerekasztal beszélgetéssel. Az előadók között lesz Balázs Csaba, az Econet elnöke, Jaksity György, a Concorde ügyvezető igazgatója, Simó György, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, Szabó György, a Sanoma Budapest vezérigazgatója és Winkler János, a Magyar Telekom másik vezérigazgat-helyettese.
Az idén kiosztják a Szupernóva-díjat, mellyel az év legérdemesebben induló online vállalkozását díjazzák. Az egymillió forintos összdíjazású, idén alapított díjjal három honlapot tüntetnek ki, melyek kitűnnek eredeti ötletekkel, igényes műszaki tartalommal. A díjról és a zsűriről itt olvashattok részletesebben.
Az idén kiosztják a Szupernóva-díjat, mellyel az év legérdemesebben induló online vállalkozását díjazzák. Az egymillió forintos összdíjazású, idén alapított díjjal három honlapot tüntetnek ki, melyek kitűnnek eredeti ötletekkel, igényes műszaki tartalommal. A díjról és a zsűriről itt olvashattok részletesebben.
Címkék: web2symposium
20 komment
2008.02.12. 18:01. írta:
WoodenS
Majdmegmondomatutit · http://tombola.blog.hu 2008.02.13. 09:46:50
azAttis 2008.02.13. 11:11:50
Szakmai konferencia semmiképp. A program alapján inkább egy pr esemény a sanomanak és a t-csoportnak. Az ára szintén vicc.
lendvaiadam · http://www.mindenki.hu 2008.02.13. 16:24:08
Figyelemreméltóan nagyvonalú az 500 000 Forintos fődíj egy olyan eseményen, ahol minden egyes megjelenő megveszi a bruttó 72 000 Forintos belépőt!
Ez majdnem olyan, mintha azt mondanák, hogy a győztes csapatnak visszafizetik a belépő árát...
nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2008.02.13. 20:14:17
Egyébként az Internet Hungary is egy web 2 konferencia volt és az is pont ennyibe került egy napja, nem is értem, hogy ez az ár miért ennyire megdöbbentő.
lendvaiadam · http://www.mindenki.hu 2008.02.13. 22:14:05
Ahogy írtam, minden egyes megjelenő (a helyszínen) 60 ezer forint + Áfáért vehet jegyet, amely bruttó 72 ezer forint. Hogy érted, hogy a bruttó árat rosszul számoltam ki? Neked nem 72 ezer jött ki?
Az meg, hogy olcsóbban is be lehet jutni, pl. bruttó 58 800 Ft-ért előre történő átutalással, az nem változtat azon, hogy a jegy ára a helyszínen 72000 Ft. Neked talán ennyibe sem fog kerülni :)
Ennyi erővel egyébként azt is írhattad volna, hogy nem is 500 ezer a díj, mert kevesebbet is lehet nyerni, pl. csak 200 ezret. :)
A hozzászólásom valóban a helyszíni belépő árát állította szembe a fődíjjal, ám ez nem csak azt jelentheti, hogy a belépő sok, hanem hogy a fődíj kevés. Vagy esetleg mindkettőt.
Egyébként örülök annak, hogy van ilyen... Még ha nem is tökéletes.
geekblog.hu · http://www.geekblog.hu 2008.02.15. 00:49:39
Kérdés, mennyire lesz belterjes, mennyire lesz pr. Valakinek korábbi évről tapasztalat?
Benjamin · http://benjamin.hu/ 2008.02.15. 09:16:56
doransky.hu/?p=920
onlinemarketing.blog.hu/2008/02/15/ez_valami_mas
Kow 2008.02.15. 10:46:39
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.02.15. 11:09:17
nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2008.02.15. 19:16:45
Sajnálom, hogy nem olvastad el vagy nem értetted meg minden soromat, de szivesen elmagyarázom újra. Bruttó árat felesleges leírnod, hiszen erre a rendezvényre kizárólag vállalatok delegáltjai jönnek, akik visszaigénylik az áfát. A magánszemélyek részvételi aránya a teljes jegyvásárlókra nézve tavaly 0.4 százalék volt. Tehát felesleges a helyszíni és a bruttó jegyárat erőltetned hozzászólásaidban, mert az gyakorlatilag senkit nem érint. Az áfa, ha esetleg nem tudnád, az egy olyan adó, amit visszaigényelnek a vállalatok. A helyszini jegyvásárlás eddig minden rendezvényünknéál elenyésző volt, a résztvevők 95 százaléka előre igényli a jegyet jóval olcsóbb áron.
Továbbá, bizonyára fenntebb elkerülte a figyelmedet mikor leírtam, de most ismét leírom: a három díjnyertesnek nem kell jegyet venniük, az ő jegyüket a Sanoma és a mi vállalatunk fogja megfinanszírozni. tehát a jegyár és a díj szembenállítása teljesen felesleges.
Tisztába vagyunk azzal, hogy ez az ár magánszemélyeknek nagyon drága, de nem is a magánszeméyleket céloztuk be jegyvásárlóinknak, hanem a vállalatokat.
Kow 2008.02.15. 22:36:02
Nézed meg a honlapunkat, szerinted mi beletartorunk a rendezvény célközönségbe?
lendvaiadam · http://www.mindenki.hu 2008.02.16. 13:47:19
Pont az olyan független web2-es csapatok nem lesznek ott, akik közül a zsûri is válogat (tehát nem a 3 gyôztes nem lesz ott, hanem az összes többi független fejlesztô, ezen a területen). A cégek – akik a szervezôket érdekelik – persze ott lesznek.
Ha én szervezném, biztos törekednék arra, hogy fejlesztôk is legyenek. Legalább azok, akik érvényes nevezést adnak le, kaphatnának egy 2 személyes meghívót...
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.02.16. 15:18:41
Olvass el egy-ket beszamolot a tavalyi esemenyrol, es mindjart nem fog erdekelni a jegyar :).
kutacs_ (törölt) 2008.02.16. 15:28:02
az előadásokban ugyanis nem lesznek meglepetések, nem is lehetnek, mert ebben a közegben nem folynak komoly fejlesztések. a legjobb esetben is csak követik a nemzetközi trendeket persze provinciális jelleggel.
ezen a konferencián nincs egyetlen külföldi meghívott sem. oké, a tengeren túlról nehéz idehozni valakit. de könyörgöm, legalább egy csehszlovákot, vagy egy jugoszlávot, csak jelzésértékkel, h a közeg ne tűnjön belterjesnek.
ami jó, h lesz legalább egy nő. azt írják karafiáth orsolya lesz a műsorvezető. ennyit a komolyságról.
szóval vagy kiperkálod azt az ötven vagy hetven rugót, vagy nem, de érdemes rinyálni, mert elmondja itt nikita könyvelő nick, h hülye vagy és nem tudsz számolni, és különben is az anna bálra még több a belépő. amire nyilván az a válasz, h értelmes, vagy értelmiségi vállalkozó nem megy ilyen bálra.
lendvaiadam · http://www.mindenki.hu 2008.02.17. 11:14:53
Nekem nem is ez keltette fel az érdeklôdésemet, hanem hogy 3 olyan társaság lesz majd ott közüllünk, akik web2-t fejlesztenek sok munkával és a zsûri szerint 2007 legjobbjai lettek. Innentôl már nem csak a cégek ügye a dolog. A díjazottak majd felsétálnak a szinpadra és kiállnak a közönség elé, hogy átvegyék a 3, 5 és 8 db belépô árának megfelelô nyereményüket.
Mint egy tombolán.
Szóval legyen magas a belépô, de akkor legyen magas a díj is. Legyenek ott a cégek, de lehessenek ott a függetlenek is. Szóljon a céges bratyizásról, de amit írtatok: egyuttal legyen szinvonalasabb a program.
Jó az, hogy van ilyen, mert ha van, akkor késöbb lehet jobb is...
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.02.17. 17:36:24
Az egymilla a belepo aratol szinte fuggetlenul nevetseges nyeremenyalap. Fejleszto csapatokrol, cegecskekrol beszelunk. Na most egymillabol ugy max 6 ember-het fizetheto ki total legalisan es feher (nem a nemlehetneszamlara kategoriarol beszelek, akkor talan 8 is megvan). Ezt osztjuk 3 fele, 1-2-3 het aranyban. Hat nem mondom, ha 1-2 emberhonapos projekteket akarunk dijazni, akkor azokon meg dob valamit, de kulonben ez azert inkabb vicc, mint nem. Illetve esetleg ha probalkozo egyetemistakat akarunk batoritani, de azt meg illene ugy hirdetni, mert ez igy snassz.
Osszehasonltaskepp a 24 oras programozoi versenyen ( www.challenge24.org/ ), ami ugye leginkabb kihivas, meg jo buli, 5000EUR az osszdijazas (1.3MFt).
subabubba 2008.02.18. 02:46:04
nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2008.02.18. 08:50:53
subabubba: az első alkalommal 5600 ft volt a jegy, eredmény: sokkal több postban és commentben anyáztak rám, hogy milyen kurvadrágaajegy. Válasz:tökmindegy mennyi a jegy, ha nem ingyen van, akkor nagyon drága.
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.02.19. 00:35:52
> ingyen van, akkor nagyon drága.
Remek mellebeszeles egy nagyon konkret kerdesre. Persze mindig lesz, aki panaszkodik a jegy ara miatt, es meg az is lehet, hogy igazad van abban, hogy az 5eFt-os jegy miatt tobben anyaznak (Van ra hiheto modell :), az 5eFt tobb embernek van benne egyaltalan a latomezejeben, mint az 50e). Csakhogy a kerdes nem ez volt. Nyilvan nem kell mindenkinek ott lennie, es nyilvan az alacsonyabb jegyarral tobb lenne az egyeni reg. Erre vonatkozott a kerdes: "Vagy még máshogyan: ez a 0.4% ez cél, vagy csak eredmény?"
Mit nem lehet ezen erteni? Vagy csak nem akartal ra valaszolni, de azert szo nelkul sem akartad hagyni?
Fejlesztoknek valoban nem jo informacio atadasi forma egy ilyuen konferencia, de azert remelem a tobbi resztvevonek sem. Ugyanis ok is az internetbol elnek, ok is hozzafernek a hirekhez. Ez nyilvan a haverkodasrol szol (tobbi szereplo szemelyes megismerese, parbeszed). Ha meg igy van, akkor megint csak ertelmezheto a kerdes, hogy szandekos-e, hogy kizarjatok a kis muhelyeket.
H A 2008.02.20. 13:06:53