Mégiscsak fontos a Google Reader


A Google végre felismerte, hogy a Google Reader fontosabb annál, hogy a Gmailben a more link alatt legyen. Alig néhány perce a Reader linkje felkerült a legfontosabbak közé, így most már egy kattintással is megnyithatjuk. Még egy változás történt, a YouTube-ot is behozták Gmail alá, a more link alatt érhetjük el. De mi került ki a kiemeltek közül, talán a News?
Címkék: google gmail google reader
2008.02.28. 18:03. írta: WoodenS

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem tudom, annyira nem nézegetem a felso sávot gmailnál, azt leszámítva, hogy Google termékeket használok. :D
Ja, szerintem is a News került ki, és ideje volt már, hogy a Reader helyet kapjon a felső sávban. Valószínűleg regisztrálják, hogy melyik gmail szolgáltatásból melyikre kattintanak át a legtöbbet a userek, és ez alapján variálják a felső sávot. Ezt jelzi legalábbis, hogy ha a felső sávból kattintok át valahova, akkor mindig ott van a ?tab=valami string a linkben.
A YouTube már régebb óta kint van, de amikor először észrevettem, a keresés még nem működött, csak átirányítottak a youtube nyitóoldalára, ami elég láma megoldás. Ezt mondjuk ellensúlyozza a Video menüpont, de akkor is, mire jó ez a külön promóció a youtube-nak, ha úgyis a keresésen van a hangsúly a google-nél?
nem az "images" került ki?
a google.com -on es a news.google.com -on id valtozott a felso sor. meg foleg a lenyilo menu. valoszinuleg megoldottak, hogy teljesen egyedi lehessen a felso sor, es a gmail-et valtoztattak meg eloszor.
tudom, hogy zavaróan offtopic, de meg nem állhatom: origo-s hirdetés egy index-közeli mellékletben? kifordult volt magából a világ?
már akinek. nekem még minden a régi!
már akinek. nekem még minden a régi!
A Wikipedia cikkében úgy látszik, hogy régebben ott a Groups volt:

en.wikipedia.org/wiki/Gmail
Nekem, itt Bostonban, mar 2 vagy 3 napja fenn van, ha jol emlekszem. De 2 napja az biztos! Mi a megfejtes....
De minden esetre igy sokkal jobb! Orvendjunk, muhaha
1000+ unread items? Jesszus! Elolvasod ezt valaha? Vagy ez nem a saját account-od?
Most kaptam egy levelet, hogy elindult a Google Sites. Elvileg ez a Jotspot továbbfejlesztése, miután azt a Google megvette.

7:34-kor jött, egyelőre meg nem sokat láttam belőle. Aki nem hallott volna sokat róla, ez egy dinamikus weboldal létrehozó, kezelő, persze integrálva minden Google alkalmazással, ami csak létezik (így a readert is használhatjuk benne, meg a naptárat, prezentációszerkesztőt, picasa-t stb. stb. stb. ahogy már megszokhattuk.

Valaki majd adhatna egy részletes értékelést. :-)

Szóval ezt küldték:

"We're contacting everyone who's expressed interest in learning of
JotSpot registration re-openings on the JotSpot website. And
today, we're excited to announce that JotSpot is working on Google
infrastructure and has been re-launched as Google Sites.

Google Sites is the latest offering from Google Apps, a suite of
products designed to improve communication and collaboration
amongst employees, students, and groups. Google Sites makes
creating a team web site as easy as editing a document. You can
quickly gather a variety of information in one place -- including
videos, calendars, presentations, attachments, and gadgets -- and
easily share it for viewing or editing with a small group, their
entire organization, or the world."
Esetleg valaki tud abban segíteni, hogy tudnám a Reader-t visszacserélni a Groups-ra, mert nekem speciel az fontosabb. (A Reader abszolút nem érdekel.)
Nekem az jönne be, ha én választanám ki mi nekem a fontos... Pl. nagyon sokat használom a "notebook" alkalmazást is, de az még véletlenül sincs a listában.:(
Hát nekem még minden a régiben van.
ehh, nálam meg pont kikerült, mgé am ore alól is. nem lehet ezt a szar sávot testreszabni?
Helyes, helyes, de az igazán tuti az lenne, ha a user a settingsben megadhatná, hogy mit szeretne és milyen sorrendben a felső menüsávban látni.
google.com:

Nekem még mindig ezek vannak kinnt:

Web Images Maps News Shopping Gmail more ▼ Video Groups Books Scholar Finance Blogs
YouTube Calendar Photos Documents Reader
even more »

Jel utániak már a menüben.
Ha simán a google.com-ra megyek:
Web Images Maps News Shopping Mail more

Ha a more/Reader-re:
Mail Calendar Documents Photos Reader Web more
kár hogy a LABS úgy el van dugva a menüjükben, pedig abban vannak a legjobb dolgok
1. sztem használjátok a Google IG-et, ott az van kint, amit akarsz :)

2. ez a felső sor dolog... szerintem ennyire nem fehér v. fekete, mint a poszt írja. Tökre függ attól, hogy melyik Google Service-t használod...
Nekem most Google IG-nél angol verziót használva ez a sorrend:
Web Images Maps News Shopping Gmail More...
Nálam mondjuk totál elvarázsolták: a more alatt sincs... ott is a továbbra kell klikkelnem, és a teljes listaoldalról kell kiválasztanom... ehhh... bonyolultabb, mint volt, pedig azért váltottam a GReader-re, mert kényelmesebb...
mondok pár forradalmian új módszert, kapaszkodjatok meg, megrázó sorok következnek!

1. fel kell venni a readert a könyvjelző eszköztárba
2. nincs kj eszköztárad, akkor a könyvjelzők közé!
3. firefoxnál telepítsd a "permatabs" kiterjesztést és állítsd be a readert állandóra!

remélem, tudtam segíteni
könyörgöm legyen már különálló google promo az indexen googlisztán néven, és
legyen egy független webisztán, ahol nem az a hír, h megváltozott egy felirat a google-n, és majd még lesz egy olyan hír is, h ez a változás bekerült a magyar változatba is, és most már a magyar gyerekek is élvezhetik. szóval legyen egy ilyen pajtás újság.

ami teljesen jó dolog lenne szerintem, minden szolgáltató csinál ilyet amúgy, és fizet ezért egy alkalmazottjának. de ezt nem hívja a webkettőpontügyi megmondóblognak.
hasonlóan, mint ahogyan van mondjuk bigyoblog, és vannak apple blogok.
Kutacs szerintem túlspilázod a dolgot.

Másfelől nekem most valami tragikusan szar lett a menü, megint eltűnt a reader, a more menüben csak 3 elem van, és az even more új lapot nyit meg, ott kell keresni a readert. Azért ez így tragédia.

gravy_t, az emberek nem egyformák, én kifejezetten szerettem a gmailból megnyitni a readert, pláne, ha idegen gépen vagyok, amit nem akarok szétgányolni a saját könyvjelzőimmel.
azért legtöbben saját gépen neteznek (vagy irodain, amit csak ő használ).
gravy_t

igen, de én az otthoni (és irodai) gépen is szeretek spórolni a toolbaron a könyvjelzőkkel. Már így is egy csomó van, ráadásul a legtöbbször csak ikon, szöveg semmi.

Azért örültem neki, hogy a reader bekerült a google menübe (és azért idegesít, hogy két nappal később három szinttel mélyebbre rejtették, úgyhogy kénytelen leszek tényleg könyvjelzőt csinálni neki), szóval azért örültem neki, mert számomra valahogy logikailag egybetartozott a két dolog: a levelek megnézésé, és az rss-ek megnézése. Ez egy folyamat.
Utána pedig jöhet a munka....:D
hát ezen nem veszünk össze :)

én a firefoxos permatab cuccot használom, így a géméjl és a ríder mindig egyből megnyílik 1-1 lapfülön, amikor megnyitom a fájerfokszot.
explorerben (7) nincs kint a reader, firefoxban kint van

Permatab?
tools/options/main/startup:
gmail.com | google.com/notebook | ésatöbbiamitakarsz
az se rossz, majd kipróbálom, melyik tetszik jobban (a permatabsot másra is szoktam használni).