Megérkezett a Plastik "Live Couch Potatoes" Nation első adása

"Tudom, hogy visszavonultam, de bazmeg, ezt nem hagyhattam szó nélkül ... stb" - Angeldayjel cseteltem az imént, (mert ha nem tudná valaki, ma lement az első Justin.tv-be oltott Diggnation adás a Plastikon.) És szerinte kábé így kéne felvezetnem, hogy végülis azért erről meg kéne emlékezni. Kivételesen.

És hát Plastik Józsiban már eddig is benne volt a potenciális YouTube-sztár. És abban is majdnem biztos vagyok, hogy az Aliennel meg Uj Péterrel súlyosbított élő képes tökölődésről nem fog megemlékezni más magyar nyelvű sajtótermék. Mondjuk azért a Slate-be szerintem be fog férni a következő napokban. (Ha már ennyire nagyszerű témafelvetésekkel szórakoztatják magukat.)

Visszatérve a Plastiknation első adására. Most tényleg nem a műsort szeretném itt boncolgatni. Szar volt. Vagy hát, hogy megint Angeldayt idézzem az iménti chatstormingból:
angelday: "stupid shit-ass brand freak weirdo motherfuckers"
aztán én így folytatnám: "ettől függetlenül ISZOM MINDEN SZEKUNDUMÁT"
"them peoples are teh shizzle!"
A Plastiknation első adása valójában azért fontos fegyvertény, mert ezidáig a magyar videómegosztókon semmi mást nem láthattunk, mint a YouTube-ot megjárt vicces vagy épp gyomorforgató kisfilmek újraköhögését. És bár vannak kísérletek arra, hogy a netezőkben felkeltődjön a vágy a saját kisfilmek készítésére, ezidáig ez valahogy nem nagyon ment át.

Üdítően hat, hogy vannak olyan rendezvények, mint például a Meetup, mely legalább utólag kiteszi videómegosztóra az előadásokról készült videófelvételeket. Ugyanakkor vegyük észre, hogy a Ustream és a Justin.tv által naggyá tett élő képes webes életközvetítés, valamint az erre azonnal reagáló netes nézőközönség Magyarországon még nem létezik.

Jó, holnap se fog. De ha a Google megrázza magát, és csinál a YouTube-ból is egy Ustream-szerű, élő közvetítésre alkalmas eszközt, akkor elérkezhet az ezeregy magántévécsatorna kora. Nem, nem így lesz. De én szurkolok, hogy legyen még öt Plastiknation adás.

Ne add fel, Józsi, te vagy a (plasztik) média.
Címkék: blogok videó bloggerek videómegosztók videocast
2008.02.29. 23:02. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ááá, szia hírbehozó! Jó, hogy itt vagy.
Ötlet jó volt, "adás" kicsit unalmas (túl sok Mac-egés), idővel majd sokat javul a dolog biztos, ha rendszeressé válik a műsor, csak hajrá!
Mért kell 10 linket végigjárnom, mire érthetővé válik a post? Meg ki az az Angelday? Jó lenne úgy írni a bejegyzést hogy ne csak 3 ember értse...
"mert ezidáig a magyar videómegosztókon semmi mást nem láthattunk, mint a YouTube-ot megjárt vicces vagy épp gyomorforgató kisfilmek újraköhögését"

Ha nem is sima videomegosztón, hanem a saját oldalukon lévőn, de azért van bőven hazai webes műsor pl. a webcsatornán. Rendezvényeknél meg pl. a NIIF is 2002 óta felteszi a felvételeket, sőt az utóbbi időben már élőben is közvetítenek.

"Tudom, hogy visszavonultam, de"

Most akkor visszavonultál vagy csak szünetelsz?

(látom a magyar nyelv meg talán már ciki)
"Tudom, hogy visszavonultam, de bazmeg, ezt nem hagyhattam szó nélkül ... stb"

Ezt a részt én írtam neki chat ablakba, mint egy potenciális post kezdést.

Mindenkitől elnézést, aki nem ismerné a Plastik médiát, feneketlen website.
a tegnapinál csak jobb lehet. előre a sötétségbe:))

szomorú volt látni az azonnal elmosogatós jelenetet. annyira árulkodó volt:))))
Csak én nem értettem ezt a bejegyzést, vagy tényleg érthetetlen volt. Miért van ez főoldalon?
Neha olan fura, hoyg egyes embereknek mennyire ***ra ncisn smei dolguk =)
pont egy ilyen rendszeren dolgozunk immaron lassan fel eve. aprilisra idozitettuk a meghivasos betat. esetleg egy exkluziv webisztan beszamolo marcius honapban? ;-) csatlakozva a web2-es bemutatkozasokhoz.
Egyet értek az előttem szólóval, kurvára ráértek.
Pedig Uj Pétert szeretem:)
Üdv újra a fedélzeten, hírbehozó!