Millió dolláros betűk

Ahogy filmiparban vagy a játékszoftverek területén egy jó ötletről próbálnak számtalan bőrt lehúzni, úgy a millió dolláros honlap sikere rengeteg hasonló, már kevésbé sikeres oldalt eredményezett.

A The Big Word Project nem bannerhelyeket árul, hanem szavakat. Ahogy röviden bemutatják kezdeményezésüket:

"A The Big Word Project újradefiniálja a szavakat. Te választasz egy szót, és belinkeled az oldaladra. Innentől a web oldalad a szó új definíciója. Egyszerű."

Majd az eddig eladott, jelenleg 1983 szó, amiről csak azt nem tudom, hogy miért kattintanék rá bármelyikre. Na jó, párra kattintottam, de amikor pl. a cereal (gabonaféle) szóra egy web designer oldalát hozta be, nullára redukálódott az érdeklődésem.

A szavakat egyébként betűnként egy dollárért adják. Nem tudom, bármilyen formában megismétlődhet-e a millió dolláros honlap sikere, de véleményem szerint nem ez lesz az az ötlet.

Címkék: reklám
2008.03.03. 09:30. írta: Vén Márton

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a sztori megint csak szólhatna arról, h ezeket az "ötleteket" adaptálva olcsó megjelenési lehetőséget kapnának a startupok, és ezekből a pénzekből szerény módon támogatni lehetne az év bloggerét, designerét, programozóját.

hiányzik egy olyan független non profit hír és hirdetési portál, ami nem ingyenes, hanem olcsó szolgáltatásokkal működik, helyet kaphat ott a "a nagy interjú", "a nagy szó projekt", és hasonlók. ami a többi között azt a célt szolgálja, h a startupok bemutatkozzanak, és akkor például lehetne kilincselni a kis televízióknál, h havi, heti, napi rendszerességgel, ezen a portálon keresztül népszerűsítsék a webet.

tudom, h van már ilyen független blog, imho ezt kellene továbbfejleszteni, vagy újragondolni.
vagy tematikus blogok jönnek be, amikre én random rákkantittottam pl
(igen, igen, ki kellett próbálnom csakazért is)
egy időben úgy gondoltam, h akár a webisztán is lehetne ilyen hely, de mióta az a téma, h plasztik józsi belebeszélt a kamerába, és az überciki, meg h a verandán ülve nyomtuk a youtube-ot és az übermenő, nyilván erre is van igény, de hazai pályának nem erre van szüksége. például az ugc-n felvethetné ezt valaki.
Azt hittem ez a millio dollaros honlap mar reg kifutott. Persze amikor belevagott a srac, akinek az otlete volt, es latszott, hogy neki sikerulni fog, akkor olyanokrol irogatott mindenki, hogy pixel biznisz :) (tessek rakeresni!), es ez a jovo, blabla.

Ezek az otletek ugye csak attol mukodokepesek, hogy eleg sokan hype-oljak oket. Mert amugy ki a frasz menne el egy 10x10 pixele hirdeteseket vagy random szavakat tartalmazo oldalra, amikor sokkal, de sokkal jobb modszereink vannak az informacio megtalalasara? Viszont ha az otlet (pl. a pixeles) eleg megdobbentoen es furcsan hangzik, akkor odavonz egy csomo kivancsiskodot, akik fognak kattogtatni egy parat. De ok kivancsiskodni mennek oda, azert, mert az otlet eleg figyelemfelkelto, es nem azert, mert jo lenne hasznalni a megoldast.

Tehat addig mukodik a dolog, amig uj, marpedig ez egyszer volt uj, amikor az elso srac megcsinalta.
Azt tattom, a jó bornak nem kell cégér...

Ha egy honlap nem megy, akkor az már nem is fog menni...
"Ha egy honlap nem megy, akkor az már nem is fog menni..." Azért volt már erre hazai ellenpélda is, de itt nem ez a lényeg. Egy bevált ötletet akarnak más formában tálalni. A csirkét is sokféleképpen el lehet készíteni attól csirke marad. Kipróbáltam pár linket, pl. a yahoo szót, persze nem meglepő módon nem a yahoo oldala jött be. Tehát ha kifizetem a youtube vagy google szavakat az oldalon akkor van esély a kattintásra ami mondjuk a prájvit oldalamra viszi a kattintót. Ez akkor működne ha lenne kellő mennyiségű user ezen az oldalon. Egyébként egy idő után az engem érdeklő szavak url-jét már az állapotsávba néztem így már nem is kattintottam. Kivédhették volna.
Itt nem az a lényeg, hogy ki hányat kattint. SEO + FUN, amiért én is vettem párat.
Hát ez nagyon messze áll a millió dolláros ötlettől (www.weblap.ro/millio-dollaros-otlet), esélye sincs a dolognak. Érződik rajta, hogy nagyon eröltetett próbálkozás...