És ez pedig a Google.hu. Legalabbis ez derül ki a Szonda Ipsos és a Gemius közös kutatásából. Hallga csak:
Videómegosztók. A táblázat érdekessége, hogy az 5. legnépszerűbb szájt a YouTube, mely másfél millió magyar felhasználót vonzott januárban. (A rivális magyar videómegosztók közül a legközelebb mi vagyunk: az IndaVideo a 20. helyezett 841,692 látogatóval. A konkurens Videa.hu pedig 550,153 felhasználóval a 41. helyezett.)
Szintén meglepően magas helyezést ért el a microsoft.com (7. hely), melyre az év első hónapjában 1,3 millió magyar netező klikkelt. Kábé ugyanilyen népszerű a MyVIP (8. hely), és a szintén microsoftos Live.com is (9. hely).
Az MSN és az Index kábé ugyanannyi magyar netezőt ér el. Az egymillió körüli látogatószám a 13.-14. helyre elegendő.
Blogszolgáltatók. A Blog.hu az impozáns 18. helyre csúszott be 941,010 látogatóval. És egyben a mi kedves blogszolgáltatónk büszkélkedhet a magyar web egyik legmeggyőzőbb növekedésével: 126% egy hónap alatt. A rivális Freeblog a 28. helyezett, 669,230 látogatóval. Kicsit hátrébb pedig a Blogter (32. hely), 632,314 látogatóval. (Amúgy érdekes fejlemény, hogy a Blog.hu erősen beközelítette az Indexet. Hm.)
Szorosan a nyomunkban van a Wikipedia magyar mutációja (19. hely). Számomra kicsit meglepő a Barátikör.com jó teljesítménye: a januári 754,778 látogatójukkal a 25. helyre csusszantak be.
Őket követi az Index Fórum és a Vatera.
(...) az év első hónapjában a google.hu volt Magyarországon a legnagyobb látogatottságú oldal, közel 2,9 millióan keresték fel legalább egyszer január folyamán. A valós felhasználószám alapján készített rangsorban a kereső, levelező, térkép és egyéb szolgáltatásokat tömörítő nemzetközi webhelyet az iwiw.hu követi 2,6 millió látogatóval, a harmadik helyen a starlap.hu található 2,2 millió valós felhasználóval. Ezeken az oldalakon kívül egyedül a freemail.hu lépte még át ebben a hónapban a 2 milliós látogatottsági küszöböt.Nos. Aki részletes adatokat is szeretne látni, kattintson ide.
Videómegosztók. A táblázat érdekessége, hogy az 5. legnépszerűbb szájt a YouTube, mely másfél millió magyar felhasználót vonzott januárban. (A rivális magyar videómegosztók közül a legközelebb mi vagyunk: az IndaVideo a 20. helyezett 841,692 látogatóval. A konkurens Videa.hu pedig 550,153 felhasználóval a 41. helyezett.)
Szintén meglepően magas helyezést ért el a microsoft.com (7. hely), melyre az év első hónapjában 1,3 millió magyar netező klikkelt. Kábé ugyanilyen népszerű a MyVIP (8. hely), és a szintén microsoftos Live.com is (9. hely).
Az MSN és az Index kábé ugyanannyi magyar netezőt ér el. Az egymillió körüli látogatószám a 13.-14. helyre elegendő.
Blogszolgáltatók. A Blog.hu az impozáns 18. helyre csúszott be 941,010 látogatóval. És egyben a mi kedves blogszolgáltatónk büszkélkedhet a magyar web egyik legmeggyőzőbb növekedésével: 126% egy hónap alatt. A rivális Freeblog a 28. helyezett, 669,230 látogatóval. Kicsit hátrébb pedig a Blogter (32. hely), 632,314 látogatóval. (Amúgy érdekes fejlemény, hogy a Blog.hu erősen beközelítette az Indexet. Hm.)
Szorosan a nyomunkban van a Wikipedia magyar mutációja (19. hely). Számomra kicsit meglepő a Barátikör.com jó teljesítménye: a januári 754,778 látogatójukkal a 25. helyre csusszantak be.
Őket követi az Index Fórum és a Vatera.
Címkék: google iwiw stat magyar
25 komment
2008.03.17. 11:54. írta:
hírbehozó
dominis 2008.03.17. 12:31:33
hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2008.03.17. 12:33:03
A gIA két mérési módszer ötvözésével biztosítja a teljes körű piaci információt, illetve az oldalak részletes elemezhetőségének lehetőségét ügyfelei részére mind a forgalom mind a közönség szociodemográfiai bontása tekintetében. A több mint 3000 fős felhasználói szoftverpanelen keresztül minden releváns oldal eredményei mérhetők, illetve a tartalomszolgáltató partnerek számára nyújtott mérőkódos méréssel (melyhez 40.000 fős úgynevezett cookie-panel kapcsolódik) még részletesebb elemzések válnak elérhetővé. A más forrásból nem elérhető mérési alapú teljes piaci körkép üzletfejlesztési felhasználhatósága mellett az új adatok jelentősen támogatják a médiatervezési munkát is, amelyet az is jelez, hogy 2008 eleje óta jelentős médiaügynökségek - az OMD, a Mediaedge:cia és a Kirowski - a közönségmérési projekt hivatalos partnerei és előfizetői. "
dominis 2008.03.17. 12:37:41
Charybdis 2008.03.17. 12:38:16
úrilány 2008.03.17. 12:54:03
amúgy ami engem meglep, majd mindenki szidja a freemail-t hogy milyen szar lefagy, megnyithatatlan, kezelhetetlen, stb, aztán valahogy mégis...
pitaa 2008.03.17. 12:55:04
Valakiember (törölt) 2008.03.17. 12:57:24
Bár, felkeresés...
Sztem azért olyan kicsi, mert aki 1× 1 nap felkeresi, az tobbet nem lép ki, vagyis tobszor nem keresi fel. :D
cett · http://cettblogja.blogspot.com 2008.03.17. 13:03:30
vájemsziej (törölt) 2008.03.17. 13:22:21
Kúrcsány Ferenc 2008.03.17. 13:23:01
Longhand · http://longhand.hu 2008.03.17. 13:30:19
az az érdekes, hogy ott lenyomja az Origo még a Google-t is:
spreadsheets.google.com/pub?key=phbbjOJUpiTcVGbGAkfpyaA&gid=1
cheerleader 2008.03.17. 13:35:27
Charybdis 2008.03.17. 13:44:03
Bírom az olyan cégeket, akik képesek egy freemailes címet megadni az elérhetőségeknél.
Marcell. 2008.03.17. 13:47:47
Nekem még mindig nem tiszta a mérés módja. Ha jól értem 3000 ember felrak egy szoftvert, amivel őt nyomon lehet követni és az oldalakon is van egy mérőkód. Csak ennyi?
UI: mi az a "40.000 fős úgynevezett cookie-panel"?
PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2008.03.17. 13:53:43
Charybdis 2008.03.17. 13:58:22
lipilee · http://lipilee.hu 2008.03.17. 14:27:50
dark future · http://www.andocsek.hu 2008.03.17. 14:33:52
Ha már microsoft: gondolom azért az előkelő helyük, mert az automatikus sw-update is a microsoft.com-ra megy fel, nem is olyan ritkán... Van egy csomó olyan internetszolgáltató is, aki pl. az ADSL telepítőCD-vel önhatalmúlag megváltoztatja a kezdőlapot (pl. a T-Online az Origora), így egy csomó júzer minden egyes IE-nyitáskor automatikusan látogatóvá is válik.
Nekem az a meglátásom, hogy ebben a formában eléggé vitathatóak és torzak az eredmények.
2008.03.17. 14:37:14
krazi 2008.03.17. 14:41:52
2008.03.17. 15:29:47
nyenyec · http://nyenyec.blogspot.com 2008.03.17. 16:33:38
Tudtommal nem csak a Microsoft oldalaiban, de a Wikipedia lapjaiban sincsen Gemius forgalommérő kép vagy script.
Merras · http://miyazakijun.hu 2008.03.17. 17:02:36
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.17. 20:58:23
Amugy az adatokra meg az erelmezeskure is erdemes par szot szanni. Elorszor is roppant kisstilu, hogy a blog.hu=nal leirod, hogy X talalatotok volt, ez Y% novekedes (ami 'az egyik legnagyobb'), a blogternek meg csak Z
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.18. 11:44:34
Akkor megegyszer, hatha most okosabban biralod el: nem a novekedest mutatja az idezett tablazatotod utolso oszlopa, hanem az elozo honaphoz viszonyitott forgalmat. Ezt abbol lehet tudni, hogy ez van a fejlecbe irva, tovabba abbol, hogy ha a novekedest mutatna, akkor a felmert szolgaltatasok kozul a leggyengebb is 80%-os novekedest mutatott volna, ami azert eleg valoszinutlenul hangzik. Ez esetben viszont a 100% tartozik a nulla novekedeshez, a 90% 10% csokkenest jelentene, es a 126% pedig _26%_ novekedest. Egynegyednit, nem pedig tobb mint duplazodast. De mivel egy honaprol beszelunk ez is szep eredmeny.