Még 4 magyar városról van részletes műholdkép a Google Earthben

Itt a nagy kapkodásban elfelejtettük megemlíteni, hogy újabb magyar városokról látható részletes műholdkép a Google Earthben: Szeged, Tiszaújváros, Kecel és Kiskőrös. Sajnos a frissítés egyelőre nem érintette a Google Mapset. Úgyhogy a webes térképalkalmazáson továbbra is csak egy homályos paca a negyedik legnagyobb magyar város. A többi friss részletes műholdnézetről itt a lista.
(Jut eszembe, a Google Maps részletes műholdképeire mikor került rá a vízjel? Vagy mindig is ott volt, csak engem nem zavart eddig?)
Címkék: google google earth térképalkalmazások
2008.04.08. 17:29. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A leges legelején még nem volt. Amikor a túl részletes képekért kezdtek reklamálni, és pár napra rá, a legrészletesebb nagyítási lehetőséget leszedték, akkor került nagyjából ez is rá.
A harmadik legnépesebb Miskolcról még a Google Earth-ben sincs részletes nézet. Most már baromira kíváncsi lennék, hogy milyen rendszerben csinálják ezeket a frissítéseket. Elég vicces, hogy Kecel van, Miskolc nincs.
Muhahaaa...
Kiskőrös Rulez!
Anyaaaaa!
Látom a házunkat!
Ugyanmár! Egyik afgán ismerősöm aki 22 éve jött el onnan és a Hindusuk előtti utolsó előtti faluból jött el, majdnem elsírta magát, amikor megmutattam neki a Google Eart-öt. Merthogy a faluja olyan részletesen meg volt, hogy a házukat is ki lehetett venni. (végig is mutogatta, hogy itt volt házuk, itt az iskola, itt a mecset, stb.)

Ehhez képest a legtöbb magyar város csak egy paca a térképen. (múltkor Sporonban próbáltam keresgélni, nem sok sikerrel)
Bezzeg, ha mi is hadműveleti terület lennénk. Lenne itt nagyfelbontású kép dögivel.
Nincs Pécs sem... tényleg, mitől függ?
szerintem csak az időtől függ.
Én tiszaújvárosi vagyok és multkor elég sokat böngésztem csak úgy a még rossz minőségű képeket. Elvileg alapból van adatgyűjtése a programnak arról, hogy mit nézel. Szóval lehet, hogy azért kertült be mert "igény volt" arra a helyre amit sokan néztek. Persze lehet, hogy nem így van csak feltételezés.Tök jó a felvételen a házunknál éppen fater vagy én parkolunk fel a ház előtti feljáróra az autóval, ez abból látszik, hogy kanyarodás közben van az autó, félig a feljárón. :)
Haha Kecel city, már keresem is a házunk :D
Kecel is továbbra is egy nagy homályos paca... na wtf?
miaz hogy "meg"?
A kedves cikkiro buzi vagy mi?...nincs tisztaban a szo jelentesevel az tuti
Hehe. Nézzétek meg a mapson Csepel-szigetnél a Duna jobb ágát térkép-nézetben (nem műhold). Érdekes, nincs ott a Duna, illetve Szigetszentmiklósnál a föld alá kerül ;-)
Írtam nekik, fél éve, se válasz se javítás. (Előtte jó volt...)
Felkerültek a google.maps-ra is ezeknek a városoknak a részletes térképei. Ma vettem észre.