Föld-napi ajándékok a Google-től

Itt a Google Earth 4.3-as verziója. A fő újítások a hírek szerint a következők lesznek:
  • új navigációs gombok (nekem bejön)
  • a navigáció folyamatosabb lesz (ok)
  • érkezik a "look" funkció, ami kábé egy odapillantó készség lesz (jó ötlet)
  • több és gyorsabb térhatású épület (ok)
  • bemutatkozik a Google Mapsből már ismert "Street View" (végre!)
  • valós idejű "napfény" mód - aki szeret napfelkeltéket nézni, na az majd most (nekem nem hiányzott)
  • 12 új nyelv (nem, a magyar nincs közte)
  • dátum! igen, végre látható lesz, hogy melyik felvétel mikor készült (végreeeeeee!)
Videobemutató meg ugye itt:



A Google a Föld napját nem csak a legjobb szoftverének frissítésével, hanem egy önálló szájttal is ünnepli. A Twitter készségét lenyúlva immár sajátban csinálták meg a térképre vetített "mit fogok csinálni a Föld napján" mashupot.
Címkék: google videó google earth térképalkalmazások
2008.04.16. 21:33. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bár OFF (sorry), de másnak is eltűnt az IMAP a GMailen? (az opció meg az egész szolgáltatás zusammen). Nálam mindkét accounton, meg a havernak is.

Beta FTW.
Nem, már egyet sem kell aludni, az én laptopomon már délután óta 4.3-as verzió van. Már le lehet tölteni... És jó ;-D
datum : vegre . lefotoztak es kivancsi vagyok mikor sikerult - ket eve tavasszal elcsiptek az automat parkolas kozben :)
Zombieman, szemfüles vagy, ez az IMAP tavaly októbere óta része a gmail-nek:
gmailblog.blogspot.com/2007/10/sync-your-inbox-across-devices-with.html
Gyulus: tavaly októbere óta használom a Gmail-t IMAP-pal, de azért kösz.

Jó egy órás downtime volt egyébként:
groups.google.com/group/Gmail-Help-Announcements-and-Alerts-en/browse_thread/thread/8619f9d799f7e235#
Hát nem tudom...valóban gyorsabb lett, de pl megnéztem a régi címem, ami 640 Pomander Walk, Teaneck, NJ és a 2005-ben készült fotó van ott 2008-as jelzéssel. Ez azért tuti, mert 1., megismerem a képet, 2., a kocsit (hátsó fekete, előtte egy Suburban áll, a feljárón pedig egy zöld Ford Taurus a mamának) 2005-ben eladtam, 3., 2006 novemberben hazaköltöztem Mo-ra.
Nekem az az oldalsáv már Most olyan itt Linuxon, éppen tegnap toltottem le a Google Earthot.

---
Nekem a tegnap letoltott Linuxo Google Earth így néz ki:

imrityinko.extra.hu/kepek/ge.jpg
Nekem nem jön össze a frissítés vmiért. Esetleg vkinek tipp?
hmm, de jo, orulok neki
ahhoz kepest, hogy ennyit valtozott a verzioszam egesz a komolyak a fjucsorok

ki fogom probalni
street view-ra vagyok leginkabb kivancsi
corso.

Google Updatert szedd le, az automatikusan frissít minden Google terméket.

Itt nézz korbe.
pack.google.com

Vagy a Earth mellé automatikusna lejon az Updater, és az h´=uzza le utánna az Earthet (lgalábbis nekem tegnp úgy volt).

Earth honlapja pedig itt:
earth.google.com
Imrityinko

Köszi a tippet, a honlapról lejött, de sem az updaterrel nem jött előtte, sem manuálisan. Persze eszembe juthatott volna nekem is ez a megoldás, de könnyebb volt irni 1 kommentet, mint gombolkozni picit...
de csóringer még mindig az iet használja böngészőnek. :(
Kicsit off, de a T-ék a T-Online "powered by cartographia" térkép mellé szép csendben nyitottak egy új topoliszos térképalkalmazást a 197.hu címen, amely már némi közösségi funkcionalitást is kapott. Mondjuk műholdkép egyikben sincs, miközben az IndaGeo "teaser" ezzel kecsegetet.