BrandFestival Digital / percről percre / lezárva

14.59 Karotta (IndexVideó/Indavideó) a színpadon. Ezzel búcsúzunk is. Szevasztok.


14.49
Az jutott eszembe a prezentációt hallgatva, hogy vajon milyen szembenézésre lenne szüksége most az online marketingnek, ha külön el kell mondani minden prezentációban, hogy végre jó minőségű hirdetéseket kellene csinálni, amit szeretnek is a fogyasztók...
Közben Vermeulen máris a gorillahirdetéssel példálózik. A lényeg: ezek a hirdetések nem úgy néznek ki, mint a hagyományos hirdetések. A fogyasztók szeretik őket, vagyis közönséget hoznak létre maguk körül.

14.47
A YouTube top 100 videói közt nincs reklámklip. Miért? Nem elég jók a reklámok. A Dove reklámmal példálózik. 300 millióan látták ezt a reklámspotot. Szóval ez a nagyszerű advertising. A kérdés tehát, hogy elég jók-e a reklámjaid, például annyira, hogy a fogyasztók egymás között is hajlandóak legyenek megosztani azt?

14.43
Wim Vermeulen arról beszél, hogy az IDTV korában a nézők 80 százaléka átpörgeti a hirdetéseket, a weben pedig mindössze 0,4 százalék klikkel a bannerekre. Na akkor most mi a teendő? Mit csinál rosszul a marketing? Szerinte nem venni kéne a közönséget, hanem létrehozni.  Hogyan lehet közönséget létrehozni? Na majd mindjárt megtudjuk...

14.08
Ebédszünet van éppen most. Finom csúszás pörkölt, aztán kávé. Előtte összefutottam Szabó Marcival, az iWiW ügyvezetőjével. Ha esetleg megint erre járna, majd videózunk vele is valamit. Ha érdekel titeket...

13.25
Razóval ráuntunk egy picit erre a napra. Úgyhogy bekapcsoltuk a kamerát.


12.52
Hendriks: Több mint 2,5 millió magyar Messenger-felhasználó van. (Hahahaha. Na persze.) A magyarok nagyon kommunikatívak a többi piachoz képest. Szóval többet csetelnek a magyarok, és aktívabban, mint sok más európai ország lakói. Most a Microsoft Live termékeket fényezi a microsoftos fazon. Minek? Kinek?

12.39
Hendriks: A webkettő természetesen érkezett el az életünkben. A felhasználók szempontjából nem történt semmi forradalmi, egyszerűen életük részévé váltak az online közösségi cuccok. Saját kutatásaink szerint az emberek azért mennek fel a legtöbbször a webre, hogy kommunikáljanak.

12.33
Szóval most Arend Hendriks (Microsoft) beszél. Főleg arról, hog mennyire fontosak ma a weben a közösségi szolgáltatások, úgyhogy a hirdetéseknek is követnie kell a trendeket. Ügyesen hagyja ki minden példájából a guglis alkalmazásokat. Max a Facebook, a LinkedIn, a flickr meg persze a microsoftos termékekkel példálózik. Ja, és az iwiw-vel is.

12.31
Amúgy a konfot ti is élőben tudjátok követni az indavideón.

12.10
Winkler János konklúzióját osztanám meg veletek és a mobilotokkal:


12.00
Közben lőttem egy képet  a közönségről.


11.55
Winkler: "abszolút szőnyegbombázás van a reklámpiacon." "Bizalomhiány jellemzi a célcsoportokat." "Figyelnünk kell a kommjunitikre." "Az egyiránú kommunikációnak vége." "Mobilon csak opt-in reklám képzelhető el."

11.48
Már most szólok, hogy az első előadás, ami érdekes lesz, csak 12.45-kor kezdődik. Arend Hendriks (Microsoft) fog beszélni a közösségi hirdetésekről. Most még Winkler János (T-Mobile) fog beszélni a mobilos reklámokról.

11.03
Amíg bent folynak a prezentációk, Doransky a Király utca flaszterén meséli el, hogy hova viszik a Mommót.



10.51
Biciklivel érkeztem a Brand Festival Digitalra, de a biztonsági őr szerint rossz ötlet volt, mert nem fog beengedni. Aztán a szervezők segítettek megértetni a szekuritival, hogy a bringás ember is ember. Úgyhogy már bent is vagyunk. Meetupos, 5 perces előadások pörögnek. Nem túlságosan érdekesek egyelőre.

Közben a Canon promópultjánál rajtam meg Razón demonstrálják, hogy mennyire jó a hordozható, zsebre vágható nyomtató.
Címkék: magyar videó konferenciák
2008.04.29. 10:50. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrew Kearney egy kicsit megcsúszot időben... De ez a szponzorok kiváltsága.
Ilyen video interjú jöhet több is. :)
"finom csúszás pörkölt, aztán kávé"

Szegénykém, pucér üleppel érkeztél, csúszdán, egy csésze túl forró feketébe?
elírtad az időpontot.