A hét legértelmetlenebb és egyben legjobb mashupja

A Twitstori célja végtelenül egyszerű: megmutatni az emberi érzelmeket. Ehhez használja a Twitter közönségét, és nem csinál mást, mint egybegyűjti azokat a twiteket, melyek az "én szeretem", "én utálom", "úgy gondolom", "hiszem", "úgy érzem", "azt remélem" fordulatokat tartalmazzák.

Kicsit a gyóntatóblogok jutottak eszembe erről a végtelenül egyszerű, de annál érdekesebb és tanulságosabb mashupról. (köszönet aadaamnak a linkért.)
Címkék: mashup twitter
2008.04.30. 19:06. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legjobb? Na ne szívass. Nem a legjobb.

Hanem a legjobban kinéző, a legjobb első benyomással rendelkező mashup.
szantog: Szerintem erosen a het vege fele jarunk az unnep miatt, de ha tudsz mondani erosebbet vasarnapig, szolj :)

Nagyon atjon egy pillanatkep a vilagrol, sokkal erdekesebb es szinesebb modon, mint az iWiW hangulatmerceje, es azt gondolom, zsenialis szavakat fogtak meg ezzel az egesszel, mert azok a mondatok, amik tartalmazzak - szamomra legalabbis - kifejezoek.

Mar-mar muveszet, de az eloallito itt nem a muvesz, ergo megsem.

Azt gondolom, sokkal izgalmasabb ezt bongeszni, mint a ma mar iszonyatos sebesseggel porgo twitter public timeline-t.
Szerintem meg az, amire épül (summize.com) sokkal jobb, bibibí. Persze az meg nem eheti, megszívtam.
Magyar verzió, IndaStory mikor lesz?
Még egy hasznos dolog, ami nemjó semmire...
A TEDen is volt valami hasonló, www.ted.com/index.php/talks/view/id/144
Az úriember szofvere a blogokat böngészi, és a wefeelfine.org-on nézhető meg az eredmény. És szerintem még szép is.
Jópofa oldal, bár én 1 perc után meguntam. Legalább görgetni lehetne...

Akkor ez legalább van ilyen szórkoztató:
www.papertoilet.com/
Az a kár, hogy nem lehet mixelve nézni. Csak rendezetten. Bár így is érdekes.
wefeelfine szerintem szebb, jobb, művészibb