Brutális kampánnyal próbálja eladni konzerv Madonna-kontertjét a Vodafone. De mivel szerintem alapvetően segít népszerűsíteni az online videófogyasztást ez a kampány, mindenképpen érdemes beleégetni ebbe a blogba is a kordokumentumot:
Persze lehetett volna az egészet úgy is csinálni, ahogy a Radiohead tette. Szilveszterkor ingyen, és minden netező számára elérhető webhelyen élőben adott koncertet, melyet a Current.tv közvetített.
A Vodafone-nak egyedülállóan lehetősége van közvetíteni Madonna New York-i koncertjét egy weboldalon keresztül. (...)Egykor még az volt az igazi nyeremény, ha az ember személyesen ott lehetett kedvence koncertjén. Úgy tűnik, mára az olcsóbb és trendibb megoldás, a weben közvetített konzerv koncert a menő.
A mai nap folyamán kódot küldünk SMS-ben, amivel be tudtnak lépni arra a weboldalra, ahol a koncert látható. (...)
A weboldalon az alábbi lehetőségek nyílnak:
több kameraállás között való váltás vagy a színfalak mögé történő betekintési lehetőség.
Emellett moderátor közreműködésével chatelni lehet a honlap többi látogatójával, megoszthatják véleményüket a koncertről és az énekesnőről.
Persze lehetett volna az egészet úgy is csinálni, ahogy a Radiohead tette. Szilveszterkor ingyen, és minden netező számára elérhető webhelyen élőben adott koncertet, melyet a Current.tv közvetített.
szantog · http://szantog.com 2008.05.08. 16:50:54
Valakiember (törölt) 2008.05.08. 17:41:39