Madonna, felvételről, mobilos kóddal, a weben

Brutális kampánnyal próbálja eladni konzerv Madonna-kontertjét a Vodafone. De mivel szerintem alapvetően segít népszerűsíteni az online videófogyasztást ez a kampány, mindenképpen érdemes beleégetni ebbe a blogba is a kordokumentumot:
A Vodafone-nak egyedülállóan lehetősége van közvetíteni Madonna New York-i koncertjét egy weboldalon keresztül. (...)

A mai nap folyamán kódot küldünk SMS-ben, amivel be tudtnak lépni arra a weboldalra, ahol a koncert látható. (...)

A weboldalon az alábbi lehetőségek nyílnak:
több kameraállás között való váltás vagy a színfalak mögé történő betekintési lehetőség.
Emellett moderátor közreműködésével chatelni lehet a honlap többi látogatójával, megoszthatják véleményüket a koncertről és az énekesnőről.
Egykor még az volt az igazi nyeremény, ha az ember személyesen ott lehetett kedvence koncertjén. Úgy tűnik, mára az olcsóbb és trendibb megoldás, a weben közvetített konzerv koncert a menő.

Persze lehetett volna az egészet úgy is csinálni, ahogy a Radiohead tette. Szilveszterkor ingyen, és minden netező számára elérhető webhelyen élőben adott koncertet, melyet a Current.tv közvetített.
Címkék: zene üzlet videocast
2008.05.08. 16:32. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Méghogy az Internets nem TV! Egyre inkább az.
Hát, azért Madonnánál is választhattak volna jobbat mindensetre. :D