Az elképzelés szerint a képkereső oldalaira kerülnének be a grafikus hirdetések. Legalábbis a Google keresőért felelős alelnöke ezt mondta a minap a Bloombergnek:
Másrészt ugye a Google felvásárolta a grafikus hirdetési piac egyik zászlóshajóját, a DoubleClicket, úgyhogy biztosak lehetünk benne, hogy a Google egyre intenzívebben foglalkoznak ezzel a hirdetésfajtával.
Egyes becslések szerint, ha a Google implementálja a grafikus hirdetéseket, az akár éves szinten 3-4 milliárd dollárral dobhatja meg bevételüket. Szerényebb várakozások szerint is milliárdos bizniszt jelenthet a Google-nek, ha elszánja magát a grafikus hirdetések bevezetésére. Persze nagy kérdés lesz, hogy nincs-e a felhasználói tűréshatáron túl a keresőoldalon megjelenő banner.
Matching graphical-display ads with image searches represents a large opportunity, and there's lot of potential for advertising revenue there. (...) Display ads may work better with image searches because they seem more natural to people looking for pictures. (...) While the company has done mock-ups of how it might present the ads, it hasn't tested them on users, she said.A nyilatkozatból az kiviláglik, hogy egyrészt nagyon óvatos a Google ebben a témában, másrészt pedig egyelőre kizárólag a képtalálati oldalakon látnák értelmét a grafikus hirdetések bevezetésének.
Másrészt ugye a Google felvásárolta a grafikus hirdetési piac egyik zászlóshajóját, a DoubleClicket, úgyhogy biztosak lehetünk benne, hogy a Google egyre intenzívebben foglalkoznak ezzel a hirdetésfajtával.
Egyes becslések szerint, ha a Google implementálja a grafikus hirdetéseket, az akár éves szinten 3-4 milliárd dollárral dobhatja meg bevételüket. Szerényebb várakozások szerint is milliárdos bizniszt jelenthet a Google-nek, ha elszánja magát a grafikus hirdetések bevezetésére. Persze nagy kérdés lesz, hogy nincs-e a felhasználói tűréshatáron túl a keresőoldalon megjelenő banner.
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.10. 13:32:42
A grafikus hirdetések szerintem nem nagyon lesznek nyerők. Inkább zavarók. Azt hiszem Konrádnál volt erről témázás a Ctnetwork kapcsán.
A mostani szöveges hirdetésekben annyi a jó, hogy nem feltétlenül ütnek el az oldaltól, nem kép vagy flash, hanem egyszerű kattintható szöveg. Ezért nem zavarnak és szivesebben vetünk rá egy pillantást, vagy kattintunk, mint az összes csatornánkat betöltő képiesített hirdetésekre. Legalábbis én. Nem szeretem, ha nagyon arconköp egy brutális méret csilli-villi kép. Mert az olyan kordon fílinget áraszt.
Lassan majd jönnek a szagos és folyadék halmazállapotú hirdetések is? :D
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.10. 13:47:37
onlinemarketing.blog.hu/2008/05/06/hirdetes_kepen
hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2008.05.10. 14:03:14
"a grafikus hirdetesek megfeleltetese a kepkeresesekkel nagy lehetosegeket rejt magaban, sok potencial van ebben a hirdetesi bevetelek szempontjabol is.
(...) a grafikus hirdetesek valoszinuleg jobban mukodnek a kepkeresesekkel, hiszen sokkal termeszetesebbeknek tunnek azok szamara, akik kepeket keresgelnek.
(...) bar cegunk keszitett vazlatokat az ilyen hirdetesek megjelenitesere, felhasznalokkal meg nem teszteltuk azokat."
Lóri Vérkutya · http://lorimennimaraton.com 2008.05.10. 14:49:09
"Aki nem tud angolul, az dögöljön meg."
A grafikus hirdetések, ha nem lesz olyan színesszagoszenélős, mint a "szokásosak" akkor akár még sikeresek is lehetnek.
ShadowPhrogg32642342 (törölt) 2008.05.10. 16:31:21
Valakiember (törölt) 2008.05.10. 18:08:38
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.11. 11:31:40
Gyorsíró: Jópofa nyelvtanárod lehetett. Szerintem nyugodtam felfordulhatna az ilyen. Engem amúgy nem érint, mert beszélek az anyai nyelven kívül angolul, németül és picikét franciául, hollandul és spanyolul, meg oroszul is. Csak zavar a dolog.