Grafikus hirdetések jelenhetnek meg a Google találati oldalain

Az elképzelés szerint a képkereső oldalaira kerülnének be a grafikus hirdetések. Legalábbis a Google keresőért felelős alelnöke ezt mondta a minap a Bloombergnek:
Matching graphical-display ads with image searches represents a large opportunity, and there's lot of potential for advertising revenue there. (...) Display ads may work better with image searches because they seem more natural to people looking for pictures. (...) While the company has done mock-ups of how it might present the ads, it hasn't tested them on users, she said.
A nyilatkozatból az kiviláglik, hogy egyrészt nagyon óvatos a Google ebben a témában, másrészt pedig egyelőre kizárólag a képtalálati oldalakon látnák értelmét a grafikus hirdetések bevezetésének.

Másrészt ugye a Google felvásárolta a grafikus hirdetési piac egyik zászlóshajóját, a DoubleClicket, úgyhogy biztosak lehetünk benne, hogy a Google egyre intenzívebben foglalkoznak ezzel a hirdetésfajtával.

Egyes becslések szerint, ha a Google implementálja a grafikus hirdetéseket, az akár éves szinten 3-4 milliárd dollárral dobhatja meg bevételüket. Szerényebb várakozások szerint is milliárdos bizniszt jelenthet a Google-nek, ha elszánja magát a grafikus hirdetések bevezetésére. Persze nagy kérdés lesz, hogy nincs-e a felhasználói tűréshatáron túl a keresőoldalon megjelenő banner.
Címkék: google keresők hirdetés vizuális keresők idézet
2008.05.10. 12:31. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyszer igazán vehetnétek a fáradtságot, hogy lefordítsátok az idegennyelvű idézetet, hogy a magmafajta munkásember is megértse.

A grafikus hirdetések szerintem nem nagyon lesznek nyerők. Inkább zavarók. Azt hiszem Konrádnál volt erről témázás a Ctnetwork kapcsán.

A mostani szöveges hirdetésekben annyi a jó, hogy nem feltétlenül ütnek el az oldaltól, nem kép vagy flash, hanem egyszerű kattintható szöveg. Ezért nem zavarnak és szivesebben vetünk rá egy pillantást, vagy kattintunk, mint az összes csatornánkat betöltő képiesített hirdetésekre. Legalábbis én. Nem szeretem, ha nagyon arconköp egy brutális méret csilli-villi kép. Mert az olyan kordon fílinget áraszt.

Lassan majd jönnek a szagos és folyadék halmazállapotú hirdetések is? :D
Közben megtaláltam a Konrádnál is a CtNetwork-ös témát. Ha off, akkor töröljétek ezt a kommentet.

onlinemarketing.blog.hu/2008/05/06/hirdetes_kepen
tessek:

"a grafikus hirdetesek megfeleltetese a kepkeresesekkel nagy lehetosegeket rejt magaban, sok potencial van ebben a hirdetesi bevetelek szempontjabol is.
(...) a grafikus hirdetesek valoszinuleg jobban mukodnek a kepkeresesekkel, hiszen sokkal termeszetesebbeknek tunnek azok szamara, akik kepeket keresgelnek.
(...) bar cegunk keszitett vazlatokat az ilyen hirdetesek megjelenitesere, felhasznalokkal meg nem teszteltuk azokat."
Andrei, csak egyik tanárom tudnám idézni:

"Aki nem tud angolul, az dögöljön meg."

A grafikus hirdetések, ha nem lesz olyan színesszagoszenélős, mint a "szokásosak" akkor akár még sikeresek is lehetnek.
mindegy milyen a rekám: Firefox+AdBlock Plus+Flashblock - felőlem zenélhet is :P
Asszem akkor kell majd egy másik UserScript is Opera alá, ami kiszedi majd ezeket is...
Hírbehozó: Tök rendi vagy :D Köszi. Nem azért mondtam, hogy csesztesselek. Nem miattam kértem, hanem az olyanok miatt, akik tényleg nem értenek angolus. Meg amúgy is igényes.

Gyorsíró: Jópofa nyelvtanárod lehetett. Szerintem nyugodtam felfordulhatna az ilyen. Engem amúgy nem érint, mert beszélek az anyai nyelven kívül angolul, németül és picikét franciául, hollandul és spanyolul, meg oroszul is. Csak zavar a dolog.