Hogyan nézzük a focimeccset böngészőből?

A királyi tévé online is közvetíti a mérkőzéseket. A stream a Carnation szerveréről jön. Azon gondolkodtam, hogyan lehetne böngészgetés közben is követni a meccset. A következőt találtam ki.

1. Töltsük le a wmpfirefoxplugin.exe-ét
2. Firefoxban bookmarkoljuk a http://streamer.carnation.hu/mtvonline oldalt.
3. A bookmark tulajdonságát (Properties) állítsuk be úgy, hogy a bookmark a sidebarban töltődjön be.

Ez lesz elvileg az eredmény:


Online meccsnézés from hirbehozo on Vimeo.

Címkék: firefox stream videó how to euro2008
2008.06.07. 20:16. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez tökjó egyébként, meg jo minőségbe tolják. nekem mondjuk tunerkátya van a gépbe, nincs erre szükség. hár ha hdbe tolnák azt nézném :)
köll hozzá egy ilyen:

port25.technet.com/videos/downloads/wmpfirefoxplugin.exe

meg nem férnek meg a turulcsirip sidebarral :)

egyébként fasza!
miért van az hogy nekem alapból bedobja a Media playerbe, hiába nyitnám meg oldalt (XP, FF3, WMP11)

segítsetek pls! :)
azért, mert az a plugin kell a ff-nak, amit előtted írtak
Ennél jobb módszer külön, Media Player Classicban megnyitni a feedet, levenni a View menüből a képet körbeölelő elemeket, hogy csak az adás látszódjon, és belőni az Always On Topot :)
Hírbehozó szóval te a Vistát preferálod?
olyan honlapok gyűjteménye kéne ahol NINCS szó az eb-ről, egy se, esetleg annyi hogy amikor vége, akkor kiírják hogy vége és lehet nézni a többit mostmár nyugodtan.
szjmn: költözz másik bolygóra, mert ezen most EB van műsoron. kthxbai
Hihetetlen, hogy még el se kezdődött a nyitómeccs, és iWiW-en már olyan üzeneteket kellett olvasnom, hogy már most elegük van belőle, és legyen vége.

Én se sírok, amikor folyamatosan a puncivillantás a téma az Index főoldalán, pedig kurvára nem érdekel, sőt mondhatni egyenesen rühellem.
szbszig!
Ez azért van, mert az emberek BARMOK! Bocs a kivételnek! Miért fáj most ez nekik, azt én se tudom. Lázadjanak inkább az annyi-pénzt-fogsz-keresni-ezzel-az-üzlettel-hogy-soha-többé-nem-kell-dolgoznod hülyeségek ellen...
Egyébként életemben nem futottam 100 méternél többet focipályán, de én is nézem, amelyik meg pofázik, azt letörlöm a g**ibe!
HH, milyen szoftverrel csináltad a videót? Nagyon kéne nekem egy hasonló!

A válasz jöhet mailben is :)
www.telesport.hu/

ez sokkal egyszerübb ha itt nézitek..
Ööö... pár napig ment. Nem telepítettem semmit szerintem. Ma bekapcs és a Firefox megkérdi mivel akarom indítani a streamet. De nem mmegy a bal oldali részen ahogy eddig igen. Van tippje vkinek? :o

Firefox ujratelepites nem segitett. Plugin is fenn van.
Hiába rakom fel a plugint, nem akar vele kezdeni semmit... Csak a mentés lemezre opció jön föl. Lehet hogy a 3as firefox a baj okozója?