Gyors torrentkeresés, hirdetésmentesen

A Mashable ajánlgatja a Specklyt, mely a torrentezők valóra vált álma: nem kell többé gyanús hirdetések közt kotorászni, ha az ember rá akar találni egy torrentfájl letöltésgombjára.

A Speckly egy hirdetésmentes, teljesen egyszerű keresőfelületet ajánl azoknak, akiknek elegük van abból, hogy a Google béna találatokat ad torrentkeresésekre. A nagyobb torrenttracker szájtokat indexeli a kereső. Így a Mininova vagy a PirateBay teljes kínálatában is kutakodhatunk. A  keresés alapján főbb kategóriákba sorolja a szolgáltatás a találatokat, úgyhogy tényleg gyerekjáték rátalálni a vágyott tartalmakra. Szép megoldás, bookmarkolom is.

Címkék: keresők torrent
2008.07.16. 14:29. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vicces... Rákerestem arra, hogy Metallica és az Audio kategóriában három találatot jelölt...
MiTortent: szerintem azért mert a Music kategóriában vannak a zenék :)
Jó kereső. Kicsit más megközelítésből, de hasonlóan jól használható: torrents.to
jó jó, de miért nincs kereső motorja? a torrents.to-nak legalább van:)
arra gondolok amit be lehet tenni a firefoxba oda felülre:)
Háát, nekem inkább a Pizzatorrent jött be...ízlések és pofonok....
Sevcsik: én egy szóval sem mondtam, hogy a zenét kerestem... Egyszerűen megjegyeztem, hogy van egy audio kategória ami mindösszesen három elemet tartalmaz a Metallica esetén.
a torrentz.com is sok torrentoldalon keres, és a találati oldala szerintem barátibb.
A BitChe nevű progit ajánlom. Sok torrentoldalon keres és frissíti az adatbázisát.
énis a torrentz.com-ot használom erre a célra egy ideje, és kifogástalanul működik! érdemes ránézni.
Torrentz.com szerintem is, a célra szerintem a legmegfelelőbb
szintén torrentz.com fan vagyok !
Szintén torrentz.com! Több trackeren keres egyszerre és mutatja hányad seedelik és hánya leechelik az adott torrentet!
torrentz.com a legerősebb