Vizualizáció: a Wikipedia Obama-szócikkének szerkesztése

A code swarm megjelenítő, egy parser és egy mix kellett a következő videó elkészítéséhez. Legjobb teljes képernyős verzióban nézni.


Obama Wikipedia page edits from jamiew on Vimeo.

Címkék: politika videó wikipedia
2008.11.10. 17:47. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baszki, ez jó egész estés programnak valamely tudatállapotban :)
Ebben mi a pláne ? Winampban is van ilyen :D
megneztem
sejtettem hogy ez lesz
de tobbre szamitottam
nem tudom, mire számítottam, de tetszett
Csak én nem értem, mi ebben a pláne?!
megneztem. semmit nem vartam, igy nem csalodtam
hm,csórikám ezzel tölti az idejét.az oké de az enyémet legalább ne rabolná ezzel a kakival...
nem latom ertelmet az ip-k erkezo iranyanak, pedig ha az informaciohordozo lenne, sokkal erdekesebb lenne
Hosszabb szocikk van rola, mint a II vilaghaborurol :). (A kapcsolodo oldalakat persze nem szamoltam.)